معرفی تلویزیون سونی

بدون شک خوش‌نام‌ترین برند در زمینه ساخت تلویزیون‌های هوشمند، شرکت سونی است. خط‌مشی این شرکت بر اساس رضایت مشتریان بنا شده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز مربوط به محصولات این شرکت، طول عمر بالای مربوط به قطعات آن است. اما مساله‌ای که در این جا مطرح است، قیمت مربوط به تلویزیون سونی است که بدون شک بالاترین قیمت مربوط به تمامی تلویزیون‌های هوشمند را دارد و همین مساله باعث شده که برخی از افراد توان خرید این تلویزیون را نداشته باشند. اما چون کیفیت ساخت تلویزیون سونی از هر منظر ایده‌آل است و می‌توان برای عمری از آن استفاده کرد، می‌توان از شرایط ویژه تلویزیون اقساطی برای خرید این دستگاه استفاده کرد.

برای مشاهده و خرید میتوانید به سایت تلویزیون سونی مراجعه فرمایید.

 

معرفی تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در ایران توانسته بازار خوبی را برای خود دست و پا کند و این مساله مختص به تلویزیون سامسونگ هم می‌شود. به طور کلی یکی از مهم‌ترین ویژگی بارز مربوط به این محصول، تنوع آن است و برای تمامی مشتریانی که دارای سلیقه‌های متفاوتی هستند سبک خاصی از این تلویزیون طراحی شده و این مساله انتخاب را برای افراد ساده‌تر کرده است.

 

از مزیت‌های مربوط به خرید تلویزیون سامسونگ می‌توان به کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد که به نسبت برندهای دیگر در رده بالاتری قرار می‌گیرند. همان طور که اشاره کردیم این برند دارای محصولات متنوعی در زمینه تلویزیون است، در حالی که این قضیه در ارتباط با تلویزیون سونی وجود ندارد و تنها چند مدل از آن حداقل در داخل بازار ایران موجود است. البته به طور قطع می توان گفت که کیفیت تلویزیون های سونی بالاتر است.

 

به فرض مثال سری بالارده این محصول که به اسم پیشوند Q می‌شناسیم سطح بسیار وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌گیرد. در حالت کلی تلویزیون‌های سامسونگ را نمی‌توان در این زمینه بهترین معرفی کرد، اما چون دارای مدل‌های متنوعی هستند، باعث شاخص شدن آن به نسبت سایر برندها شده است.

 

اگر علاقمند به بازی‌های کامپیوتری هستید به نظر می‌رسد انتخاب تلویزیون سامسونگ بهترین گزینه برای شما باشد زیرا دارای تاخیر ورودی بسیار کم است و همین مساله قدرت پردازش و سرعت بازی را بیشتر می‌کند. پس اگر می‌خواهید برای کنسول خود بهترین تلویزیون را انتخاب کنید، پیشنهاد اول سامسونگ است.

 

اما افرادی که می‌خواهند هزینه پایین‌تری برای خرید این محصول پرداخت کنند، تلویزیون سامسونگ بهترین پیشنهاد است، چون که این محصول به دلیل تنوعی که در ساخت خود دارد از بالاترین تا پایین‌ترین قیمت را در برمی گیرد. همین ویژگی قیمتی آن یکی دیگر از مشخصات بارز مربوط به این دستگاه است.

 

مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ

کیفیت کلی تلویزیون سونی نسبت به سامسونگ بالاتر است، هر چند کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ در نوع خود بی نظیر است اما در کل تلویزیون سونی دارای بالاترین کیفیت ساخت در میان سایر برندهای مشهور مربوط به این وسیله است.

 

پردازنده‌های مربوط به این دو دستگاه بسیار قوی و قدرتمند است و در این زمینه نمی‌توان اختلافی را قائل بود و هر دو شرکت در این زمینه عالی کار کرده‌اند.

 

در زمینه دوام قطعات، تلویزیون سونی به نسبت سامسونگ بهتر عمل کرده و دوام قطعات مربوط به تلویزیون سونی بسیار بالا است و این قضیه در مورد تلویزیون سامسونگ در حد عالی و خوب توصیف شده است.

 

برنامه‌های بسیار متنوعی در ساخت تلویزیون سونی به کار گرفته شده و از سیستم عامل اندروید با برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌کند. اما در تلویزیون سامسونگ از سیستم عامل Tizen با امکانات و برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌شود.

 

بهترین انتخاب برای دیدن فضاهای روشن و باز تلویزیون سامسونگ است و این در حالی است که بهترین انتخاب برای دیدن محتواهای ورزشی و سریع تلویزیون سونی است.

 

مدل طراحی محصولات بالارده در تلویزیون سامسونگ در نوع خود بی‌نظیر است و این مساله در ارتباط با تلویزیون سونی زیاد به چشم نمی‌خورد و محصولات بالارده و میان‌رده از نظر کیفیت ساخت زیاد تفاوت چشم‌گیری با همدیگر ندارند.

 

اما آخرین نکته در ارتباط با مقایسه این دو تلویزیون می‌توان به خرابی کم‌تر تلویزیون سونی نسبت به سامسونگ اشاره کرد.

 

در این مطلب به شکل کامل به مقایسه این دو برند پرداختیم و شما عزیزان می‌توانید با مطالعه دقیق محتویات آن تصمیم بگیرید که کدام یک از این محصولات را می‌خواهید انتخاب کنید. در حالت کلی نمی‌توان گفت کدام یک از این برندها بر دیگری برتری دارند و با توجه به شرایط خود و بودجه‌ای که در اختیار داریم می‌توانیم انتخابی مطمئن در این زمینه داشته باشیم.

منبع:

https://medad.io/@hporsamany2002/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF/