نوشته شده توسط : نسترن

تاریخچه بازاریابی

قدمت علم بازاریابی به قامت تمدن بشر می باشد. شما ممکن است فیلم هایی را در خصوص تاریخ یونان باستان یا روم دیده باشید که دارای تصاویری از غرفه هایی شلوغ و کاسبانی فعال می باشد که درگیر خرید و فروش هستند. مطمئناً این کاسبان، فعالیت های خود را بازاریابی نمی نامیدند. اصطلاح “بازاریابی یا مارکتینگ”، برای توصیف فعالیت های تجاری که درگیر خرید و فروش محصولات یا خدمات هستند استفاده می شود و در اواخر قرن نوزدهم مورد استفاده عموم قرار گرفت و همچنین مطالعه تاریخچه بازاریابی و خود بازاریابی به عنوان یک رشته دانشگاهی در اوایل قرن بیستم در مجامع علمی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بازاریابی به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش خرید یا فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند. مارکتینگ شامل فعالیت هایی مانند تبلیغات، فروش و تحویل محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر می باشد. متخصصانی که در بخش های مختلف بازاریابی یک شرکت فعالیت می کنند، به دنبال جلب توجه مشتریان خود از راه های مختلفی، از جمله تبلیغات هستند.

پس اگر از شما پرسیده شود که بازاریابی چیست با این مقاله می توانید پاسخ دقیق آن را بدهید. Marketing در هر کسب و کاری مهم است. زیرا کمک می کند که محصولات یا خدمات خود را بفروشید. هدف نهایی تمام مشاغل، کسب درآمد است و بازاریابی، کانال بسیار مهمی برای رسیدن به این هدف می باشد. در واقع بدون مارکتینگ بسیاری از مشاغل وجود نخواهند داشت!

اصول بازاریابی

اصول بازاریابی، چندین رشته تجاری را شامل می شود. مارکتینگ از چهار اصل تشکیل شده است که به عنوان قلب استراتژیک هر فعالیت تجاری مطرح می شود. این اصول که به عنوان ۴P شناخته می شوند عبارتند از: محصول(product)، قیمت(price)، مکان(place)، تبلیغ(promotion). در واقع، بازاریابی در تمام فعالیت های مربوط به انتقال محصولات یا خدمات از تولید کننده (یا فروشنده) به مصرف کننده (یا خریدار) درگیر می باشد. از جمله این فعالیت ها می توان تبلیغات، حمل و نقل، انبارداری و فروش را نام برد.

به طور خلاصه، بازاریابی تمام فعالیت هایی است که به آماده سازی محصول برای فروش انجام می شوند. در گذشته، بازاریابی بصورت مستقیم انجام می شد و فقط مسافران و رهگذران را درگیر می کرد. اما در دوران مدرن، مارکتینگ از طریق تلویزیون، اینترنت و سایر رسانه ها نیز انجام می شود.

منبع:https://hamidsabaghi.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

امروزه افرادی با تعداد دنبال کنندگان بسیار در شبکه های اجتماعی حضور دارند و از محبوبیت، شهرت و درآمدهای بالایی برخوردار هستند و با نام های بلاگر، اینفوئنسر، واینر و… شناخته می شوند. این مقاله به بیان تعریف هر یک از این نقش ها و و تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر را مطرح می کنیم.

بلاگ چیست ؟

قبل از هرچیز باید بدانید بلاگ چه معناست. کلمه ی بلاگ یک کلمه انگلیسی و خلاصه شده از کلمه وبلاگ است. بلاگر در لغت به معنای وبلاگ نویس است. یعنی کسی که وبلاگ نویسی می کند. اما در طول زمان معنای بلاگر دچار تغییر شده است. امروزه این واژه در میان کاربران اینترنت مفهومی فراتر از یک وبلاگ نویس ساده را به ذهن می رساند. و بلاگر به کسی اطلاق می شود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفه ی خود صاحب نظر باشد. به طوری که از دیدگاه خودش و بر اساس تجربه ها، نظریات و سلیقه ی شخصی خودش در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر و تولید محتوا می کند و نظرات او مورد قبول مردم است.

اگر بخواهیم به زبان ساده تعریفی از بلاگر ارائه کنیم، باید بگوییم بلاگر کسی است که برای تعداد زیادی از افراد الگو باشد. الگو بودن بهترین واژه ای است که می توان در تعریف یک بلاگر به کار برد. یعنی مخاطبانی که وبسایت یا صفحه ی متعلق به فرد بلاگر در اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، یوتیوپ و… را دنبال می کنند، لباسی را می خرند که مورد توجه بلاگر باشد، به مکانی سفر می کنند که بلاگر از رفتن به آن جا راضی بوده باشد، غذایی سفارش می دهند که به مذاق بلاگر خوش آمده باشد! چیزی را دوست دارند که بلاگر دوست داشته است!

بنابراین بلاگر فرد تاثیر گذاری است که با انتشار مطلب، عکس ، صوت و ویدیو در فضای مجازی فعالیت می کند و نظراتش برای درصد قابل توجهی از مردم اهمیت دارد.

بلاگر کیست و چه‌کاری انجام می‌دهد؟

اگر نگاهی به لیست پردرآمدترین شغل‌های جهان بیاندازید یکی از این شغل‌ها بلاگر بودن است. امروزه بلاگرها در دنیای مجازی درآمد بسیار بالایی دارند. در سال‌های اخیر بسیاری از جوانان به این شغل علاقه‌مند شده‌اند و به سمت بلاگر شدن در فضای مجازی رفته‌اند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر قوانین جهانی در مورد بلاگرها به‌وجود آمده است و این حوزه به یک صنعت تبدیل شده است که البته در کشور ما هنوز این قوانین به شکل واضح و مشخصی وضع نشده است اما برای مثال خبرهایی شنیده می‌شود که در سال ۱۳۹۹ قرار است مالیات بلاگرها محاسبه شود.

ممکن است شما فکر کنید که بلاگر شدن کار آسانی است و در هر روز با کار بسیار کمی، پول خوبی به‌دست می‌آورید. البته این تفکر کاملا غلط است و نباید این‌گونه تصور کنید که بلاگر شدن کار ساده‌ای است. بلاگرها در ایران چند سالی است که کسب و کارشان رونق گرفته است و تعداد آن‌ها در هر سال رو به فزونی است.

اگر می‌خواهید بلاگر شوید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید بهتر است ابتدا بدانید علاقه‌ی شما به چه موضوعی است؟ یک بلاگر موفق باید در زمینه‌ی مورد علاقه‌اش فعالیت کند در غیر این‌صورت نمی‌تواند در طول چند سال متوالی تولید محتوا کند و بر سر این شغل بماند.

بهتر است قبل از انتخاب حیطه‌ی کاری‌تان، درآمد حوزه‌های مختلف را نیز بررسی کنید تا بعدا نگویید کاش به سمت بلاگر شدن در فلان حوزه رفته بودم. البته مطمئن باشید درآمد بلاگر بودن در ایران نسبت به بسیاری شغل‌های دیگر بهتر است و به هیچ عنوان در هیچ کدام از حوزه‌هایش درآمد کمی ندارد اما به‌هرحال بهتر است میزان درآمد هر حوزه را به‌دست بیاورید و با دید باز به‌ سراغ حوزه‌ی مورد علاقه‌تان بروید.

بلاگرهای ایرانی بیشتر در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند چرا که این شبکه‌ی اجتماعی در کشور ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و طبق اعلام فیس بوک، مردم ایران جز ۷ کشور پر استفاده‌ی اینستاگرام هستند. البته این موضوع به نفع شماست چون در کشورهای خارجی شخصی که می‌خواهد بلاگر شدن را آغاز کند غیر از آن‌که باید برای حوزه‌ی فعالیتش تحقیق کند، باید به سراغ شبکه‌ی اجتماعی مورد فعالیتش نیز برود و ببیند که آیا فضای اینستاگرام مناسب است یا مثلا پینترست؟!

متاسفانه تصور اشتباهی که درباره بلاگرها وجود دارد این است که هر کسی که فعالیت زیادی بکند و فالوورهایش بالا بلاگر نامیده می شود!‌ در صورتی که اینطور نیست.

بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب اشخاصی هستند که ارتباط خیلی نزدیکی با مردم دارند و به سرعت می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آنها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند، این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند (پس هر بلاگر یک هدفی دارد و در یک زمینه خاص فعالیت می کند.)

یک بلاگر واقعی می‌داند که قدرت آن به واسطه ی توجه مردم افزایش پیدا می کند لذا همواره تلاش میکند که رضایت دنبال کنندگان خود را جلب کند و مردم به او اعتماد کنند، به همین دلیل اکثر بلاگر ها اگر قرار باشد محصول برند خاصی را تبلیغ کنند، به صورت شفاف به نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت آن می پردازند و هیچ گاه بزرگنمایی نمی کنند، همچنین برندهای که به بلاگر ها رجوع می کنند اغلب برندهای معتبر و موفقی هستند که از رسالت یک بلاگر به خوبی مطلع هستند.

شاید شما هم علاقه داشته باشید که بدانید بلاگر چه کسی است، چه کاری انجام میدهد و بدانید که چگونه میشود یک فشن بلاگر شد.ما در این مقاله سعی کردیم همه آنچه که باید در مورد بلاگرها بدانید بیان کنیم پس اگر دوست دارید پاسخ پرسش های خود را پیدا کنید با ما همراه باشید. این روز های دوره تکنولوژی و ارتباطات است و اینترنتت نیز جزو جدا نشدنی زندگی امروزه شده است.عده ای برای اینکه از اینترنت و این تکنولوژی نهایت استفاده را ببرند محصولات خود را به این روش تبلیغ یا به اصطلاح بلاگ میکنند.

مد نویسی دیجیتالی از سال ۲۰۱۲ وارد دنیای جدیدی شده است و روزانه هزاران نفر از افراد ، دنیای جذاب و دلفریب مد و فشن را از نگاه دوربین ها تماشا میکنند. این روزها رایج ترین روش تولید محتوا بلاگ کردن است و به کسی که از این راه به معروفیت میرسد بلاگر می گویند.بلاگرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند به درآمد میرسند.

اینفلوئنسر کیست؟

واژه influencer در لغت به معنی «تاثیرگذار» است. اما در شبکه‌های اجتماعی به کسانی گفته می‌شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی مطرح شده باشند. اینفلوئنسرها در حقیقت سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. در حالی که شاید خارج از آن شبکه اجتماعی زندگی کاملا عادی داشته باشند و آنچنان شناخته شده نباشند!

. در شبکه های اجتماعی به افرادی که دنبال کنندگان بسیاری دارند و می توانند بر این افراد تاثیر گذار باشند می گویند، اینفلوئنسر ها با به اشتراک گذاری محتواهای با کیفیت و جذاب، افراد را به سمت صفحه ی کاربریشان در شبکه های اجتماعی جذب می کنند، اینفلوئنسر ها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و غالبا به هر شخصی که موفق به جذب افراد زیادی در شبکه های اجتماعی شود و رویشان تاثیر گذار باشد، اینفلوئنسر می گویند.

اینفلوئنسرها از کجا شکل گرفتند؟

اولین تاثیرگذاران بی نام و نشان در دنیای اینترنت حدود ده سال پیش و بر بستر سرویس یوتیوب اعلام وجود کردند. در اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی، درست زمانی که سرویس اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب توسط گوگل خریداری شده بود. اشخاصی شروع به فعالیت جدی در یوتیوب کردند و توانستند توجه زیادی را به خود جلب کنند. به شکلی که افراد زیادی ویدئوهای آنها را مشاهده می کردند، به اشتراک می‌گذاشتند و منتظر انتشار ویدئوی بعدی آنها بودند.

شوخی‌های غیرمعمول، آموزش، مستندنگاری و اسکرین کست از مراحل مختلف بازی‌های کامپیوتری از جمله موضوعاتی بودند که برای تولید ویدئوی در یوتیوب مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اگر با اصطلاح یوتیوبر (YouTuber) مواجه شدید؛ بدانید که منظور همان افراد تأثیرگذار یوتیوب هستند. به مرور زمان و افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی سر و کله اینفلوئنسرها در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر هم پیدا شد.

http://mahshid.wordpressblog.ir/2021/09/15/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b1-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%84%d9%88%d8%a6%d9%86%d8%b3%d8%b1/

 

پایلا


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

 توییتریکی از رسانه های اجتماعی مهم و بزرگ در دنیاست که، با هدفی خاص طراحی و عرضه شده است. روزانه ۱۰۰ ها میلیون محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در توییتر، توییت می شود. یکی از ویژگی های مهم توییتر، مناسب بودن آن برای تبلیغات است. اما با این حجم بالا از محتوا چطور می توان تبلیغات در توییتر را به کاربران قابل توجهی نشان داد و بازخورد خوبی از آن گرفت؟

در ادامه مطلب بیشتر با شیوه تبلیغات در توییتر(Ads on Twitter)  اشنا خواهید شد.

مزایای تبلیغات در توییتر (Ads on Twitter)

  • هزینه ای کم در ازای هر کلیک
  • تعامل بالای کاربران
  • تاثیر کلمات کلیدی

انواع تبلیغات در توییتر(Ads on Twitter)

  • توییت های پروموت شده_Promote tweets

تفاوتی که توییت های پروموت شده با توییت های معمولی دارند این است که، تبلیغ کننده در ازای نمایش توییت به کاربرانی که او را دنبال نکرده اند، هزینه ای را پرداخت می کند. علاوه بر آن در گوشه پایین سمت چپ توییت علامت Promote نوشته شده است. همچنین توییت های تبلیغاتی ویدیوئی در صفحه تایم لاین Timeline نمایش داده می شود.

  • حساب کاربری پروموت شده_Promote account

در این نوع از تبلیغات در توییتر(Ads on Twitter)، این امکان به شما داده می شود تا برند حساب کاربری خود را در توییتر تبلیغ کنید. تبلیغ شما به مخاطبان هدف شما، در قسمت پیشنهادی به افراد برای فالو کردن و کسانی که از قبل شما را فالو نکرده اند، نشان داده می شود.

 

  • ترند های پروموت شده_Promote trend

عناوین و هشتگ های ترند یا محبوب در حال حاضر مانند لیستی طولانی در سمت راست صفحه نمایش داده می شود. ترند های پروموت شده با عنوان Trend for you برای مخاطبانی که هدف گذاری کرده اید، به اشتراک گذاشته می شود. زمانی که کاربر بر روی یکی از عناوین ترند کلیک می کند، توییت شما را بالا تر از همه می بیند.

هزینه تبلیغات در توییتر(Ads on Twitter)  

هیچ گونه محدودیت هزینه ای در تبلیغات توییتر تعریف نشده است و شما به همان اندازه ای خدمات دریافت می کنید که هزینه کنید بنابراین این بخش به شما و بودجه تان بستگی دارد.

منبع:https://hamidsabaghi.ir/ads-on-twitter/

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

ارزش پيشنهادي يعني چه؟

زماني كه شما محصول يا خدمتي را براي عرضه آماده مي كنيد، بايد اين سوال را از خودتان راجع به محصول يا خدمتتان بپرسيد، كه محصول شما دقبقا چه ارزشي را براي مخاطب شما ايجاد مي كند و چه مزيتي محصول شما نسبت به رقباي شما دارد.

در واقع ارزش پيشنهادي شما دليل ترجيح شركت شما به شركت هاي ديگر است. به طور مثال اگر شما قصد خريد يك ماشين را داريد و نسبت به پولي كه داريد بين دو مدل هيوندا و كيا مي خواهيد يكي را براي خريد انتخاب كنيد ممكن است امكانات هر دو مدل مطلوب شما باشد اما يك ارزش و يك ويژگي منحصر به فرد در يكي از از اين دو مدل نظر شما را جلب مي كند و باعث نهايي كردن خريد شما مي شود.

يك ارزش پيشنهادي ممكن است در حتي در نحوه ي ارسال شما باشد به طور مثال شما محصولي داريد كه از لحاظ ويژگي ها، ظاهر و حتي بسته بندي با رقيبتان يكي است اما محصول شما ۴۸ ساعته به دست مشتريتان مي رسد و محصول رقيبتان ۲۴ ساعته ارسال مي شود و به دست مشتري مي رسد و همين موضوع دليلي مي شود براي خريد نكردن مشتري از شما، پس ارزش پيشنهادي نقشي تعيين كننده در فروش شما دارد. ارزش پيشنهادي توصيف كننده فايده هايي است كه مشتريان مي توانند از محصولات و خدمات  شما انتظار داشته باشند.

تابلوي ارزش پيشنهادي چيست؟

تابلوي ارزش پيشنهادي شامل ۲ بخش پروفايل مشتري و نقشه ارزش مي شود. كه هر دو مورد در اينجا توضيح داده مي شود.

پروفايل مشتري:

پروفايل مشتري توصيف كننده بخش مشتري خاصي در مدل كسب و كارتان به صورت ساختارمندتر و با جزئيات بيشتر است.اين پروفايل، مشتري را به كارها، دردسرها و منفعت ها تقسيم مي كند. پروفايل مشتري به سه قسمت دردسرها، منفعت ها وكارهاي مشتري تقسيم مي شود كه راجع به هر سه مورد كامل صحبت خواهيم كرد.

كارهاي مشتري:

كارها چيز هايي را توصيف مي كند، كه مشتريانتان در شغل يا زندگي خود سعي در انجام آن دارند. كار مشتري مي تواند فعاليت هايي باشد كه مشتري سعي در انجام و اتمام آن ها دارد، مشكلاتي باشد كه مي كوشد تا حلشان كند يا نياز هايي باشد كه در تلاش است تا آن ها را برطرف سازد. زماني كه در جست و جوي كار ها هستيد اطمينان حاصل كنيد كه از ديدگاه مشتري به مسائل مي نگريد. آنچه شما از ديدگاه خود مهم مي پنداريد ممكن است، آن كاري نباشد كه مشتريان واقعي سعي در انجامش دارند. بين سه نوع اصلي كارهاي مشتري و نيز كار هاي پشتيبان تمايز قائل شويد.

كارهاي كاركردي:

هنگامي كه مشتريان سعي در اجرا يا اتمام فعاليتي خاص يا حل مسئله اي خاص دارند. براي مثال: كوتاه كردن چمن ها، داشتن تغذيه اي سالم، نوشتن گزارش يا كمك به كاربران در نقش فرد حرفه اي.

كارهاي اجتماعي:

هنگامي كه مشتريان مي خواهند خوب به نظر برسند يا قدرت و جايگاه اجتماعي به دست آورند. اين كارها توصيف مي كنند كه مشتريان مي خواهند از ديد ديگران چطور به نظر برسند. براي مثال، مصرف كننده اي اهل مد پنداشته شود يا فرد حرفه اي شايسته اي به نظر آيد.

كارهاي شخصي/ احساسي:

مشتريان به دنبال حالت خاص احساسي مانند داشتن حس خوب يا امنيت هستند. براي مثال، در نقش مصرف كننده به دنبال آرامش ذهني در مورد سرمايه گذاري خود هستند يا در محل كار خود به دنبال احساس امنيت شغلي هستند.

كارهاي پشتيبان:

مشتريان در زمينه خريد و مصرف ارزش هم در نقش مصرف كننده و هم در نقش كارشناسان حرفه اي، كارهاي پشتيبان نيز انجام مي دهند.

زمينه كار:

كارهاي مشتري اغلب به زمينه خاصي كه در آن انجام مي گيرد وابسته است. زمينه كار ممكن است محدوديت ها و قيد هاي خاصي را تحميل كند. به عنوان مثال تماس گرفتن با كسي كه درحالي كه با هواپيما پرواز مي كنيد، متفاوت با زماني است كه در حال سفر با قطار هستيد يا رانندگي مي كنيد. به طور مشابه، رفتن به سينما با بچه ها متفاوت از سينما رفتن با همسرتان است.

اهميت كار:

لازم است تاكيد كنيم كه همه ي كارها  اهميت يكساني براي مشتري شما ندارد. اهميت برخي از آن ها در شغل يا زندگي مشتري بيشتر است و ناتواني در انجام آنها مي تواند تبعات جدي به همراه داشته باشد. برخي از كارها كم اهميت هستند، زيرا مشتري به بقيه چيز ها اهميت بيشتري مي دهد. بعضي وقت ها مشتري يك كار را مهم به حساب مي آورد، به اين دليل كه بيشتر وقت ها تكرار مي شود يا به اين دليل كه منجر به نتيجه اي  مطلوب يا نامطلوب مي شود. بازاريابي درست مي تواند كمك كننده باشد.

دردسرهاي مشتري:

دردسرها توصيف كننده هر چيزي است كه مشتري شما را قبل، در حين و بعد از تلاش براي انجام كاري آزار مي دهد يا به بيان ساده از انجام دادن يك كار جلوگيري مي كند. دردسر همچنين ريسك ها را نيز توصيف مي كند. ريسك نتايج بد بالقوه اي است كه مربوط به انجام ندادن يا بد انجام دادن كار است. به دنبال شناسايي سه نوع از دردسر هاي مشتري و تعيين ميزان جدي بودن آن ها از نظر مشتري باشيد:

نتايج، مشكلات و ويژگي هاي ناخواسته:

دردسرها مي توانند كاركردي( به عنوان مثال، راهكاري كه موثر نيست يا خوب كار نمي كند يا اثرات جانبي منفي دارد)، اجتماعي ( در انجام اين كار بد به نظر مي رسم) احساسي( هروقت اين كار را انجام مي دهم احساس بدي دارم) يا پشتيبان ( آزار دهنده است كه براي اين كار به مغازه برويم) باشند. دردسرها همچنين مي توانند شامل ويژگي هاي ناخواسته باشند كه مشتري دوست ندارد( به عنوان مثال دويدن در سالن ورزشي كسل كننده است يا اين طراحي زشت است)

موانع:

چيزهايي هستند كه يا جلوي كار  مشتري را حتي از همان ابتداي كار مي گيرند يا سرعت انجام آن ها را كم مي كنند( به عنوان مثال براي انجام دقيق اين كار وقت ندارم) يا ( توانايي مالي براي به كارگيري راهكارهاي موجود را ندارم.)

 ريسك ها:

چيز هايي كه ممكن است غلط از آب درآيد و پيامد هاي منفي مهمي داشته باشد (به عنوان مثال اگر از اين نوع راهكار استفاده كنم، ممكن است اعتبارم را از دست بدهم يا وجود حفره اي در مسائل امنيتي، ممكن است برايمان فاجعه بار باشد)

دردسرها را ملموس كنيد:

براي تفاوت قائل شدن بين كارها، دردسرها و منفعت ها تا جاي ممكن آن ها را به طور ملموس توصيف كنيد. به عنوان مثال زماني كه مشتري مي گويد( ايستادن در صف هدر دادن وقت بود) بپرسيد كه دقيقا پس از چند دقيقه احساس هدر دادن وقت به او دست داده است. بدين صورت مي توانيد بنويسيد ( هدر دادن بيش از فلان دقيقه ايستادن در صف) زماني كه بفهميد مشتريان دقيقا چگونه شدت دردسر را اندازه گيري مي كنند، مي توانيد دردسر كاه هاي بهتري را در ارزش پيشنهادي خود طراحي كنيد.

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

تاریخچه شرکت سونی

شرکت سونی در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا با نام Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) تاسیس شد. Ibuka و Morita با 200000 ین ( کمی بیش از 1500 دلار ) در یک ساختمان فروشگاهی، شروع به کار کردند. این دو فرد که در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همدیگر ملاقات کرده و با ترکیب توانایی هایشان توانستند لقب جذاب ترین رابطه کاری در تاریخ تجاری را ازان خود کنند. ایبوکا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موریتا مدیریت و بازاریابی را بر عهده داشت، به گونه ای که این دو مکمل و کامل کننده سونی بودند.

اولین محصول سونی یک دستگاه پلوپز بود، که اولین شکست سونی نیز به حساب می آید، این محصول سونی نتوانست فروش موفقیت آمیزی را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولین شکست سونی مؤسسان آن با تلاش بیشتر توانستند اولین دستگاه ضبط ژاپنی را با الهام از مدل آمریکایی آن تولید کنند. این محصول که به Type-Gمعروف بود نیز نتوانست نظر مردم را جلب کند و سونی باری دیگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شکست هایی که در ابتدای شروع کار سونی به بار آمدند، ایبوکا و موریتا به فکر راه چاره ای افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم کم کم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پیشرفت چشم گیری پیدا کرد. در آن زمان که ژاپن در جنگ بود، مردم می خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتیجه تقاضا برای رادیوی سونی به قدری افزایش یافت، که بنیانگذاران مجبور شدند تسهیلات خود را بیشتر کند.

برای خرید تلویزیون سونی  کافی است فروشگاه سونی شهراد را در گوگل سرچ کنید.

درباره شرکت سونی

انتخاب نام مناسب برای شرکت تازه تأسیس سونی یکی از چالش های پیش روی موسسان بود. در ابتدا تصمیم بر آن گرفته شد که از TKK که سرحرف کلمه های Tokyo Tsushin Kogyo بود استفاده شود، اما شرکت Tokyo Kyuko با این نام در ژاپن شناخته شده بود. ایبوکا و موریتا در ژاپن غالباً سونی را با نام Totsuko معرفی می کردند، اما موریتا طی سفری که به آمریکا داشت، دریافت که تلفظ واژه Totsuko برای آمریکایی ها دشوار است. در نهایت این دو تصمیم گرفتند نام شرکت خود را ترکیب دو کلمه Sonus (به معنای صدا و صوت در لاتین) و کلمه Sony ( کلمه ای برای صدا کردن یک پسر جوان در آمریکا) بگذارند. در واقع آن ها می خواستند نامی را برای شرکت خود برگزینند که در تمام دنیا به یک روش تلفظ شود و آن چیزی نبود جز؛ سونی. 

درباره شرکت سونی

اقدامات ابتدایی کمپانی سونی

سونی که یکی از شرکت های تازه نفس آن زمان ژاپن بود، تمام تلاش خود را می کرد تا با تولیدات متفاوت و نوآورانه خود نظر مردم را به خود جلب کند. Morita Akio که یک مدیر توانا و فردی ماهر در کسب و کار بود، فهمید که بازار آمریکا بیش از هر کشور دیگری می تواند برای سونی مفید واقع شود و در صورتی که در آن جا خودی نشان دهند، می توانند به فروش جهانی برسند. پس از موفقیت های حاصل از فروش Type-g و رادیوهای ترانزیستوری، سونی دست به تولید اولین تلویزیون قابل جابه جایی زد. فناوری های آن زمان به گونه ای بودند که تلویزیون ها به قدری سنگین بود که توسط چند نفر با مشکل جابه جا می شد، اما شرکت سونی ادعا می کرد که تلویزیونی با قابلیت حمل را تولید کرده است. در این تلویزیون از امواج رادیویی برای پخش تصاویر استفاده شده بود که باعث شد مردم به جای خرید تلویزیون های سنیگن وزن و جاگیر به سمت این محصول جادویی رویی بیاورند.

بنیانگذاران سونی اولین شرکت ژاپنی با نوآوری های خارق العاده را تاسیس کرده بودند، که هر ساله اختراعات و محصولات جدیدی را در خط تولید خود قرار می داد. Sony در سال 1971 از یک پخش کننده ویدیویی رونمایی کرد که قادر بود نوارها را در تلویزیون به صورت رنگی نمایش دهد. به دنبال آن سونی از اولین نوار کاست قابل حمل خود با نام WalkMan رونمایی کرد. این دستگاه با قابلیت پخش نوار کاست ها در هر مکانی به کاربران اجازه می داد در هر جایی که دوست دارند به محتوای دلخواه شان گوش دهند. از دیگر محصولات سونی پخش کننده CD، دوربین عکاسی، موبایل و PlayStation بودند، که در ادامه هر کدام را به صورت تخصصی بررسی می کنیم.

محصولات شرکت سونی

شرکت سونی یکی از کمپانی های خوشه ای و چند ملیتی ژاپنی است، که رقیب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می آید. در طی سال های متوالی شرکت سونی همواره یکی از برترین تولید کنندگان در صنعت های مختلف بوده و هنوز هم این برند جهانی در رتبه بندی ها همیشه جایگاه خاصی را گرفته است. در ادامه به مهم ترین محصولات و حوزه های فعالیت شرکت سونی می پردازیم.

کنسول های بازی سونی | Gaming

دوربین های عکاسی شرکت سونی

لپ تاپ های برند سونی

تلویزیون های سونی

تلویزیون های سری Master

سیستم های صوتی 

تلفن های هوشمند

منبع:https://bargobad.com/blog/about-sony-sony-history-and-products/

 


بیشتر بخوانید: درباره سونی ؛ تاریخچه و محصولات سونی



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

 

داشتن خانه مرتب هدف شماست اما گاهی به این نتیجه می رسید که همیشه ظاهر خانه تان به هم ریخته و کثیف است؟

10 موردی که خانه شما را کثیف نشان می دهد و برای مرتب کردن باید رعایت کنید

می خواهیم از مرتب کردن خانه صحبت کنیم پس یک راست به سراغ گزینه هایی می رویم که باعث کثیف دیده شدن منزلمان می شوند و باید رفع شوند

برای نظافت منزل شمال تهران به شرکت مهرگان مراجعه کنید.

خانه نامرتب و ظروف شسته نشده:

مشکل:پس از صرف غذا، ظروف کثیف بسیاری کنار و یا داخل سینک می باشد.

راه حل:پس از مصرف غذا، فورا شروع به شستن ظروف خود کنید. بله این مورد ساده است. اگر شما ماشین ظرفشویی دارید که کارتان ساده می باشد و فقط باید ظروف داخل ماشین بگذارید و سپس به کارهای خود برسید.

اما اگر خودتان ظروف را می شویید، داخل آشپزخانه، کنار سینک یک جای خالی را برای خشک کردن ظروف در نظر بگیرید. پس از خشک شدن ظروف، آنها را با یک دستمال، تمیز کنید تا بدرخشند.

خانه نامرتب و سینک کثیف:

مشکل:چرب و کثیق شدن سینک

راه حل :اگر شما سینک خود را با آب و مایع ظرفشویی بشویید، تمیز به نظر می رسد ولی کاملاً تمیز به حساب نمی آید. اگر سینک شما چینی یا آهنی باشد ابتدا کمی جوش شیرین بریزید و در سرتاسر سینک پخش کنید و کمی صبر کنید سپس با آب گرم و صابون کامل شستشو دهید.

تخت های بهم ریخته و خانه نامرتب:

مشکل:مرتب کردن تخت

راه حل :آیا تمام کشمکش شما صاف کردن پوشش تخت می باشد؟ مشکلی ندارد شما موظفید که هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید به این روش که ابتدا ملافه ی خود را صاف کنید و سپس پف بالش خود را بخوابانید به همین سادگی.

به هم ریختگی داخل خانه:

مشکل :جمع شدن وسایلی مانند اسباب بازی روزنامه و دیگر اشیا به روی زمین

راه حل :سعی کنید هر چیزی را که از آن استفاده می کنید آن را در جای خود قرار دهید

کثیفی کف زمین:

مشکل :لکه دار شدن بی مورد کف زمین

راه حل :در صورت کثیف شدن زمین یک جارو را به اختیار خود بگیرید و زمین را تمیز نمایید شما نیازی به این ندارید که هر هفته پرده های خود را بشوید فقط لازم است که خورده ریز ها و موهایی که در طی هفته به پرده میچسبند را غبارروبی کنید

کف زمین یکی از مهم ترین قسمت های خانه می باشد و باید به تمیزی آن اهمیت بسیار زیادی بدهید سعی کنید با تمیز کردن آن به خانه خود رنگ و لعاب بهتری بدهید و بیشتر به چشم دیگران بیایند.

کمبود قفسه

مشکل:در هم بودن کتابها و کاغذ ها بر روی زمین

راه حل :با خرید قفس شما می توانید تمام کتاب ها و کاغذها را داخل آن جای بدهید و با گذاشتن تعدادی گیاه عکس در اتاق چشم همگان را خیره کنید و از دیدن اتاق خود لذت ببرید.

کثیف و شلوغ شدن میز ناهار خوری:

مشکل :میز ناهار خوری تنها برای میل کردن غذا استفاده نمی شود بلکه برای هر کاری استفاده میشود.

راه حل :زیر میز یک سطل آشغال بگذارید و به اعضای خانواده خود بگویید وسایلی را که نیاز ندارند را داخل آن بریزند یا میز را در قسمتی از خانه خود قرار دهید که در کنار میز یک سطح صافی باشد تا بتوانید وسایل اضافه را روی آن بگذارید مانند روزنامه کتاب.

تمایل به شستن لباس نداشتن

مشکل :لباس های شسته شده مانند دکور در سبد می باشد.

راه حل :تغییر دادن عادت خود نسبت به شستن لباس های تان حدوداً ساخت می باشد سعی کنید که یک یا دو روز در هفته را به شستن لباس های تون اختصاص دهید با این کار هم لباس های تان تمیز می شود و هم خانه تان تمیز می شود پس از شستن لباسها آنها را تا کرده و در کمد قرار دهید.انباشته شدن وسایلی که مورد استفاده ما قرار نمی گیرند:

مشکل :مثلاً هنگامی که شما کابینت خود را باز میکنید موزه ایی از وسایل که به ندرت از آنها استفاده می کنیم نظر می رسد.

راه حل :قوطی ها و بطری های اضافی خود را جمع کنید و در واقع با خودتان رو راست باشید که آیا وسایلی که در کابینت یا جای دیگری از خانه هست به کارتان می آید یا خیر با این کار بسیار ساده فضای بازی را به کابینت های خود برگردانید.نامرتب بودن داخل و خارج یخچال:

مشکل :روی در یخچال تان کاغذ های بسیاری با عنوان یادداشت های خود و همسر و فرزند تان می باشد و داخلی یخچال بسیار نامرتب است.

راه حل :ابتدا تمام وسایل داخل یخچال را به بیرون انتقال دهید سپس داخل یخچال را تمیز کنید در آخر وسایلی که هنوز تاریخ استفاده آنها به پایان نرسیده را به یخچال انتقال دهید و تمام وسایل را به ترتیب درون یخچال جای دهید.

منبع:https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.p43490

 


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

سمساري يكي از مشاغلي است كه هر كسي به سراغ آن نمي‌رود، اما بسياري از افرادي كه وارد اين شغل شده‌اند توانسته‌اند وضعيت مالي خود را تا حد زيادي بهبود ببخشند. اگر اين شغل درآمدي نداشت يا درآمدش كم بود افراد زيادي وارد اين شغل نمي‌شدند و به طبع اتحاديه‌اي هم براي سمساران وجود نداشت. شغل سمساري يك شغل واسطه‌گري است و بايد يك كالايي را از يك فرد خريداري كنند و به فرد ديگري به فروش برسانند،

اما اين شغل با ساير مشاغل يك تفاوت اساسي دارد و آن قيمت كالاهايي است كه رد و بدل مي‌شود. در اين گزارش قصد داريم تا همه خوب و بد اين شغل را برايتان روي دايره بريزيم.

سمساری دپوچی یک خریدار ضایعات شرق تهران است که برای خرید اجناس دست دوم شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشد.

 

مديران بداخلاق

تصور اكثر ما از سمساران اين است؛ افرادي عبوس و بي‌حوصله‌ كه هميشه در مغازه‌هاي تاريك و در عين حال شلوغ خود مي‌نشينند و تلاش مي‌كنند اجناس گران‌قيمت و عتيقه ما را با كمترين قيمت از ما بخرند. اگر با وجود اين تصور رايج، شما شغل مديريت سمساري را انتخاب كرده‌ايد، براي شكستن اين تصور غالب و ايجاد تمايز بايد نكات زيادي را رعايت كنيد.

شايد به كار بردن واژه مديريت براي مشاغلي مانند سمساري كمي عجيب به نظر برسد، اما واقعيت ماجرا اين است كه اين شغل نيازمند ظرافت‌هاي مديريتي فراواني است كه اگر رعايت نشود، قطعا كارهاي‌مان به شكل مطلوب پيش نخواهد رفت. در نظر داشته باشيد كه شغلي مانند سمساري نيازمند فعاليت بدني زيادي است.

چيدمان وسايل در يك مغازه سمساري نظم چنداني ندارد و در نتيجه ممكن است يك مشتري كالايي را بپسندد كه در زير وسايل ديگر قرار داشته باشد و مجبور هستيد آن را براي مشتري بيرون بياوريد. سختي اين مسئله نبايد به هيچ عنوان بر گشاده‌رويي شما و رفتارتان با مشتري تاثير بگذارد. با اين‌حال، يكي از مزيت‌هاي اين شغل اين است كه فعاليت در اين صنف نيازي به انبار ندارد و يك مغازه 15 تا 30 متري كفايت مي‌كند.

از آنجايي كه اجناس داخل مغازه از وسايل اضافي خانواده‌ها تهيه مي‌شود بايد بدانيد كه چه كالاهايي براي عموم مردم جذابيت دارد. اگر يك كالاي رنگ و رو رفته را خريداري كنيد و به همان شكل داخل مغازه قرار دهيد بدانيد كه صاحب اول و آخر آن خودتان هستيد. اين مغازه نيازي به ويترين ندارد، اما نوع چيدمان مغازه بسيار اهميت دارد. سعي كنيد از پارتيشن‌هاي بلند و سقفي براي كالاهاي خريداري شده استفاده كنيد تا از حداقل فضايي كه داريد بهترين بهره را ببريد.

سود در خريد است نه فروش

در زمان خريد محصولات دست دوم از مشتريان بايد دقت داشته باشيد كه سود شما در خريد است نه فروش. به اين دليل كه قيمت محصولات دست دوم مشخص است و با رعايت يك فاصله معين با قيمت نو آن به فروش مي‌رسد. در نتيجه در نظر بگيريد كه محصولات را نبايد با قيمت بسيار بالايي خريداري كنيد ، در اين صورت يا صاحب اول و آخر كالا خودتان هستيد يا بايد آن را با ضرر بفروشيد.

سود در اين شغل ثابت نيست و ممكن است روي يك محصول 5 هزار تومان و روي كالاي ديگر 100‌هزار تومان سود كنيد.

سمساري‌هاي كم‌نور

نور بيشتر سمساري‌ها كم است و اجناس به‌خوبي مشخص نيستند و برخي مشتريان بعد از خريد و انتقال محصول به منزل متوجه مي‌شوند كه محصول داراي ايراداتي است كه در مغازه نمايان نبوده و از خريد خود پشيمان مي‌شوند و همين امر باعث نارضايتي و تكدر خاطرشان مي‌شود.

سعي كنيد نور مغازه به‌گونه‌اي باشد كه اجناس به‌خوبي مشاهده شوند و قبل از خريد كالا را از همه زوايا به مشتري نشان دهيد. اجناسي كه خريداري مي‌كنيد بايد بعد از خريد به‌اصطلاح دستي به سر و روي آن بكشيد تا مورد توجه افراد قرار گيرد.

مغازه‌اي نمونه داشته باشيد

يك ضرب‌المثل معروف است كه مي‌گويد: «آدم خوش‌حساب شريك مال مردم است.» اگر شما هم بتوانيد با مردم خوش‌حسابي كنيد و اقلامي كه آنها قصد فروش دارند را به صورت نقدي خريداري كنيد و وعده و وعيد بيهوده ندهيد، آنها براي فروش به سراغ فرد ديگري نمي‌روند و حتما شما را انتخاب خواهند كرد.

براي اينكه فعاليت راحت‌تري داشته باشيد، بهتر است لوازم داخل مغازه خود را تفكيك كنيد. سعي كنيد لوازم برقي كوچك را در يك سمت و خرده‌ريزهاي ديگر را هم در طبقاتي كه تعبيه شده قرار دهيد تا دسترسي به آن آسان باشد.

تفكيك محصولات داخل مغازه باعث مي‌شود تا كالاها توسط خريداران بهتر ديده شود.

تميز بودن مغازه مسئله ديگري است كه برخي از سمساران خيلي به آن توجه ندارند و اين موضوع را جدي نمي‌گيرند. يك مغازه مرتب و پاكيزه مي‌تواند شما را به انتخاب اول مشتريان‌تان تبديل كند.

براي جابه‌جايي و خريد وفروش محصولات حجيم و بزرگ به يك وسيله نقليه نياز داريد. اين وسيله نقليه مي‌تواند يك چرخ‌دستي كوچك باشد يا يك وانت. تهيه وانت ممكن است هزينه زيادي روي دست‌تان بگذارد، اما يك چرخ‌دستي براي جابه‌جايي كالاهايي كه در محل خريداري مي‌كنيد يا به فروش مي‌رسانيد از لوازم ضروري كارتان است.

نكته ديگر آنكه براي فروش محصولات به قول معروف دندان‌گرد و يك‌كلام نباشيد. از آنجايي كه كالاي عرضه شده توسط شما دست‌دوم است حتما مشتريان از شما تقاضاي تخفيف دارند، پس كمي از سود خود كاهش دهيد تا مشتريان تان را تحت تاثير

قرار بدهيد.

اين روزها به دليل گراني و مسائل اقتصادي خانواده‌ها ترجيح مي‌دهند به منظور كاهش هزينه‌هاي جاري از وسايل دست‌دوم استفاده كنند كه اين موضوع يك فرصت مناسب را براي شما ايجاد مي‌كند.

سعي كنيد از اين فرصت به دست آمده بهترين استفاده را كنيد و با بهترين شيوه اين موقعيت را براي خود تبديل به درآمد كنيد.

منبع:

https://www.forsatnet.ir/%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B9%D9%82%D9%88%D9%84-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%86.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

رنگ های ساختمانی و انواع آن

شاید انتخاب رنگ ساختمان در میان تنوع زیاد رنگ‌ها کمی سخت و دلهره‌آور به نظر برسه، اما کافیه که به خودتان اعتماد کنید و اجازه ندهید دیگران نظرشان را به شما تحمیل کنند. اگه از انتخاب رنگی مطمئنید، اعتمادبه‌نفس داشته باشید و انتخابش کنید.

 رنگ‌آمیزی ساختمان از چیزهایه که تأثیر مستقیم و بااهمیتی روی دکوراسیون داخلی اتاق شما داره. استفاده از رنگ‌ مناسب در محیط خونتون می‌تونه تأثیر مستقیم بر احساسات و روانتون بزاره، بنابراین خیلی از افراد ترجیح می‌دن به دنبال اطلاعات مناسبی درباره انواع رنگ برای رنگ‌آمیزی خونه باشن. خب در قدم اول با انتخاب رنگ مواجه می‌شید. البته استفاده ازنظر صاحب‌نظران و متخصصین دکوراتور می‌تونه خیلی مفید باشه پس اگه شرایطش رو دارید این کارو بکنید. جدا از بحث انتخاب رنگ شما نیاز دارید درباره انواع رنگ بیشتر بدونید، بنابراین این مقاله راهنمایی بر معرفی انواع رنگ ساختمانی و کاربرد اونها در نقاشی ساختمونه.

 برای خرید رنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید.

چه رنگی انتخاب کنم؟

انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست. باید در نظر داشته باشید که رنگی رو انتخاب کنید که علاوه بر عوض کردن حال و هوای خونه بتونه تأثیر خوبی هم روی شما داشته باشه. شاید براتون سؤال پیش بیاد که اصلاً انتخاب رنگ خوب برای اتاق‌ها به عوامل محیطی بستگی داره؟ پاسخ قطعاً بله است. درواقع در انتخاب رنگ هر اتاق باید فاکتورهایی مثل نور و میزان تابش آفتاب در آن اتاق را در نظر بگیری. علاوه بر این‌ها جهت تابش نور آفتاب، و اندازه سقف اتاق هم مهمه. خوبه که یادتون باشه، سقف‌های بلند، رنگ و فضای اتاق را مطبوع‌تر و دل‌نشین‌تر می‌کنن. پس در انتخاب رنگ حسابی دقت به خرج بدید.

 

از کاتالوگ‌های رنگ استفاده کنید

کاتالوگ‌های رنگ یک ابزار خیلی مناسب برای انتخاب رنگ ساختمانه که می‌تونید از اون استفاده کنید. شاید وقتی برای اولین بار انبوهی از رنگ‌ها رو ببینید نگران شده و یا بترسید؛ اما کاتالوگ‌ها می‌تونن در انتخاب یک رنگ مناسب به شما کمک کنند. از کاتالوگ‌های رنگ این‌طور میشه استفاده کرد که اول رنگ شاخص اتاق را پیدا و انتخاب می‌کنید و بعد اونو روی کاتالوگ می‌زارید، در این حالت روشن‌ترین رنگ از رنگ شاخص را به‌عنوان رنگ زمینه و رنگ فضای موردنظر خودتون انتخاب ‌کنید.

 

انتخاب رنگ براق یا مات، مسئله این است!

بعد از انتخاب رنگ دلخواه، احتمالاً با چالش انتخاب نوع مات یا براق روبه‌رو میشید. خب باید بدونید که رنگ‌های درخشان و براق، فضای اتاق را دل‌چسب‌ می‌کنن، چون رنگ‌های براق قابل انعکاس‌اند و انعکاس رنگ‌های براق بر روی دیوار یک فضای مهیج و شاد رو ایجاد می‌کنه. از طرف دیگه اگه دیوارهاتون لکه و یا ناهمواری زیادی داره و قصدی هم برای زیرسازی ندارید، بهتره از رنگ‌های کدر و مات استفاده کنید چون ناهمواری‌ها رو کمتر به چشم میاره. درواقع رنگ‌های مات، رنگ‌هایی غیر انعکاسی‌اند که می‌توانند نواقص دیوار رو خیلی خوب پنهان کنند، البته این مسئله با جنس رنگ انتخابی هم گره‌خورده.

 

مراحل نقاشی دیواره‌ها

۱. پاک‌سازی فضا

اولین مرحله کار نقاشی ساختمون پاک‌سازی دیواره‌ها و فضاست. قبل از هر چیزی باید دیوارها رو کاملاً با آب گرم و صابون شست تا هر کثیفی یا گردوغباری از روی فضا پاک بشه.

 

۲. بتونه‌کاری

در این مرحله باید هر قسمتی از دیوارها که آسیب‌دیده‌ و یا خراش‌های کوچکی برداشته رو بتونه‌کاری کنید. این کار باعث می‌شه تا سطوح تو رفته پر بشه و تمام سطح دیوار یکدست و آماده نقاشی بشه.

 

۳. استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر اهمیت زیادی داره که یکی از اون‌ها بالا بردن مقاومت رنگ اصلی دیواره و زیبا کردن رنگ اصلیه. ممکنه بپرسید پرایمر چیه؟ که در جواب باید گفت: پرایمر یک رنگ پایه است که نقاشای حرفه‌ای قبل از رنگ زدن دیوار ازش استفاده می‌کنن و تمام سطح دیوار رو با پرایمر نقاشی می‌کنن.

به‌طورکلی پرایمرها در دو رنگ تو بازارن: خاکستری و سفید که بسته به رنگ اصلی ساختمون یکی از اون‌ها استفاده می‌شه.

 

۴. دست‌به‌کار شو

اولاً توصیه می‌کنیم برای نقاشی اصلی از تمام تجهیزات عالی مثل قلم‌موهای درجه‌یک، غلطک رولی و … که مربوط به نقاشی دیوار است استفاده کنید تا نقاشی ساختمون همون چیزی بشه که می‌خواین. علاوه بر این روش‌های ایجاد خلاقیت در نقاشی ساختمون خیلی زیاده و می‌تونید با اندکی خلاقیت دیوارهای خونتون رو خلاقانه رنگ‌آمیزی کنید. اگر هم شک دارید که ممکنه از پسش برنیاین، کار رو بسپارید به کاردان اش.

 

معرفی و مروری بر انواع رنگ ساختمان

این روزها طرح‌های جدید رنگ‌آمیزی ساختمان خیلی متنوع شده، درواقع دیگه ما تنها بارنگ‌های ساده روبه‌رو نیستیم بلکه انواع رنگ‌های طرح دار هم به‌عنوان گزینه‌های جدید پیش روی ماست. به همین خاطر می‌خوام شما را با انواع رنگ‌های ساختمانی جدید آشنا ‌کنم تا بتونید از میان نمونه‌های مختلف، بهترین و زیباترین رنگ را با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنید. در بازار رنگ‌های ساختمانی، می‌تونید چند نوع رنگ، پلاستیک، روغنی، اکریلیک، رنگ نانو، مولتی کالر و حتی بلکا رو پیدا کنید. ولی چقدر درباره مزایا و معایب هرکدام از این رنگ‌ها اطلاع دارید؟

 

منبع:https://www.persiansaze.com/articles/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A2%D9%86

 

 


:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

با سلام در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های تلویزیون سونی می پردازیم.

برای آشنایی با نمایندگی سونی شهراد اینجا کلیک کنید.

کیفیت تصویر 4K HDR

تلویزیون های سونی ؛ مشاهده تصاویر 4K که از فناوری HDR بهره می برد، نگاهی جدید را برای کاربران و مشاهده کنندگان تلویزیونهای سونی به همراه خواهد آورد. وجود کنتراست بالا ، نمایش کامل جزئیات ، روشنایی تصویر وسیع ، پشتیبانی کامل از رنگ ها و … از ویژگی های مهم تلویزیون های مجهز به HDR است. این قابلیت در تلویزیون ها تصاویر را به صورت واقعی و با کیفیت و وضوحیت بالا به نمایش در خواهد آورد.

تراشه X1 جهت پردازش تصاویر با کیفیت 4K

برای پردازش تصویر با کیفیت 4K لازم است پردازنده ای قدرتمند موجود باشد. شرکت سونی با قرار تعبیه پردازنده X1 بر روی تلویزیون هایش این امکان را فراهم کرده است. تصاویر 4K با وضوحیت و کیفیت بالا جهت پخش بر روی تلویزیون توسط دستگاه های بلوری ، پخش کننده دی وی دیو تصاویر قرار گرفته بر روی اینترنت آماده خواهند شد و با این پردازشگر قوی به نمایش درخواهند آمد.

از امکانات خاصی که منحصر به سونی است TRILUMINOS است . این امکان پالت رنگ قوی را برای ایجاد تصاویر در اختیار دارد. رنگ های اصل یکه شامل قرمز ، سبز و آبی هستند با دقت بالا تولید خواهند شد و با ترکیب دقیق رنگ های زنده پدید خواهند آورد. به خوبی می توان رنگ ها و تضاد هر چند اندک را در میان تصاویر پخش شده دید و تصاویری با دانه بندی دقیق ایجاد خواهد شد.

موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO

این موتور پردازشگر تصویر، تصاویر 4K را با قدرت و دقت بالا ایجاد خواهد کرد. تمامی پیکسل های تصویر با وضوحیت فوق العاده پردازش شده و به نمیش در خواهند آمد. تصاویر ایجاد شده دارای کنتراست ، رنگ و تضاد رنگی فوق العاده هستند. در تصاویری که توسط موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO ایجاد خواهند شد می توان جزئیات را یافت و تضاد ها را هر چند هم کوچک دید

Motionflow XR

Motionflow XR جزو تکنولوژیهایی است که رفرش ریت تصویر را در حد قابل توجهی بالا برده است . میزان رفرش ریت که با واحد هرتز اندازه گیری خواهد شد توسط Motionflow XR با عدد بالایی در رفرش تصاویر اعلام شده است. Motionflow XR نامیست که شرکت سونی برای این تکنولوژی قرار داده است. برای نمایش تصاویر و ویدئوهایی که سرعت اجسام بالاست ، Motionflow XR اجازه نخواهد داد تاری در تصویر ایجاد گردد و تصاویری صاف و روان ایجاد خواهد شد.

سیستم عامل Android TV

تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل محبوب Android TV برای کاربران این سیستم عامل آماده شده اند. اندروید که اکنون به لطف استفاده بالا در گوشی های هوشمند، محبوبیت بالایی را در میان کاربران یافته ، سیستم عامل اصلی تلویزیونهای سونی است. کاربران می توانند به راحتی توسط این سیستم عامل به وب گردی بپردازند و با تلویزیون هوشمندشان در تعامل باشند و از امکانات گنجانده شده در این تلویزیون ها سود ببرند. بدون شک کارایی این سیستم عامل در قاب بزرگتر، هیجان انگیزتر و دلپذیرتر خواهد بود.

جستجوی صوتی در تلویزیونهای سونی

از قابلیت هایی که سیستم عامل اندروید برای کاربران ایجاد خواهد کرد ، امکان جستجو در اینترنت یا به عبارتی دیگر وبگردیست. در تلویزیون های هوشمند سونی این امکان فراهم شده تا به صورتی صوتی به سرچ مطالب پرداخت و این راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودی صوتی این تلویزیون ها می توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو کرد.

منبع:https://it.baneh.com/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%B4/

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

 راه‌های تهیه وسایل دست‌دوم برای مغازه سمساری

تهیه وسایل دست‌دوم از منزل خود و اقوام

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تهیه وسایل مغازه سمساری در ابتدای شروع کار، تهیه وسایل از دوستان و اقوام است خیلی از اطرافیان ما وسایلی دارند که نیاز به آن ندارند و یا قصد فروش آن کالا رادارند، فقط کافیست که از شغل شما آگاه شوند تا کالا را برای فروش در اختیارتان قرار بدهند

بهترین شیوه این است که وسایل دست‌دوم را از سمساری‌های سطح شهر بخرید و از طریق آگهی دادن در سایت‌ها، برایشان مشتری و خریدار پیدا کنید. همچنین می‌توانید با سمساری‌های مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببندید و بابت فروش وسایلشان در اینترنت از آنها سود خودتان را بگیرید.

وب سايت دپوچي خريدار ضايعات غرب تهران مي باشد شما براي فروش فقط كافي است با ماتماس بگيريد.

خرید کالای دست‌دوم از اینترنت

به دلیل گستردگی اینترنت ممکن است شما کالاهای دست‌دوم را باقیمت پایین در اینترنت بیابید (مثلاً در سایت دیوار، شیپور و…) و یا اینکه فروشنده تخفیف مناسبی می‌دهد،

شما با خرید این کالاها ، می توانید آن را دوباره در اینترنت یا بازار به فروش برسانید. نکته مهم اینکه حتما شناخت از کیفیت جنس داشته باشید.

 

گام پنجم: فوت کوزه‌گری در سمساری

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری

کسب‌وکار یا خرید فروش وسایل دست‌دوم قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آنها می‌توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

دقت در خرید برخی کالاهای دست‌دوم

هر نوع وسایل دست‌دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاه‌برداری در آن هست باید دقت کنید.
مثلاً در خرید وسایل دست‌دوم الکترونیکی، گجت ها، تلفن‌های همراه و عتیقه‌جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آنها مطمئن نشده‌اید اقدام به خریدوفروش آنها نکنید.

تعمیر وسایل دست‌دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می‌گذارند می‌توانید آنها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزئی، باقیمت بالاتر بفروشید.
مثلاً میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه‌ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایت‌ها

همه‌چیز سایت‌ها برای آگهی دادن رایگان نیست مثلاً سایت ایسام، درصدی بابت فروش از افراد می‌گیرد این درصد بابت حق واسطه‌گری یا دلالی می‌باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تأیید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به‌حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

همچنین علاوه بر تبلیغات رایگان، در برخی سایت‌ها مثل دیوار، بابت برخی امتیازات باید هزینه کنید تا فروشتان افزایش یابد مثلاً آگهی رایگان در این سایت بعد از مدتی در لابه‌لای سایر آگهی‌ها گم می‌شود و یا پس از مدتی حذف می‌شود برای اینکه آگهی شما در بالا باشد و بیشتر دیده شود باید هزینه پرداخت کنید.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

در سمساری ها اغلب لوازم زیادی مبادله خواهند شد و بنا به نوع بازاری که هر نفر دارد کالاهای مورد نیاز خود را در فصول مختلف سال تهیه می کند و در بازه های زمانی خاص نیز به مشتریان واگذار می کند.این کالا ها دارای تنوع زیادی هستند.طبیعتا خرید هر نوع وسیله ای نیازمند سرمایه ای بسیار زیادی است به همین دلیل است که خریداران در تعدادی از حوزه های خرید و فروش صرفا فعالیت می کنند.

قیمت پایین و پیدا شدن لوازمی خاص و متفاوت در این مراکز فروش، اصلی‌ترین انگیزه خرید از این مراکز است.

این وسایل دست دوم که اغلب ملزومات منزل و لوازم آنتیک را شامل می‌شود، مجموعه جالب و گسترده‌ای هستند که از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

برای آشنایی با یک سمساری درغرب تهران اینجا کلیک کنید.

ست دو فروشی کالا از چه زمانی آغاز شد؟

سمساری کلمه‌ای با ریشه عربی است، اما شغل واسطه‌گری در فروش کالاهای دست دوم که با این نام خوانده می‌شود در اصل به فرهنگ سومریان بازمی‌گردد. در این دوران افرادی واسطه بین رد و بدل شدن اشیا و لوازم بین مردم می‌شدند. این دلال‌ها که بعدها سمسار نامیده شدند به‌دلیل سفرهای کاری به مناطق تجاری جهان آن روز مانند هند، چین و مصر با فرهنگ خرید و فروش آشنایی بیشتر داشته و از ذکاوت و هوش تجاری خوبی بهره‌مند بودند.

این شغل به‌ظاهر ساده تا رسیدن به فرم امروزی فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است.

از خرید لوازم دست دوم سود می‌کنیم یا زیان؟

وقتی پای خرید و فروش لوازم سمساری در میان باشد، تشخیص این موضوع قدری دشوارتر است.

در مورد اشیا دست دوم، بیشترین سود خریدار بستگی به میزان فایده‌ای دارد که از خرید کالای مورد نظر نصیب افراد می‌شود. پس از این مرحله، تعیین قیمت کالای مورد نظر اهمیت دارد. البته قیمت‌گذاری اجناس در این مورد، نسبت به لوازم نو قدری متفاوت بوده و تابع مسائل متفاوتی است که در ادامه مطلب با شما درباره آن گفتگو می‌کنیم.

چطور خرید و فروش کالا در سمساری و تعیین قیمت کالا

خرید و فروش کالا در همه جای دنیا تابع قوانینی است که توسط مجامع صنفی تعیین و کنترل می‌شوند. به‌علاوه یک سری قوانین عرفی و رسم و رسوم نانوشته نیز در نقاط مختلف در این مورد وجود دارد که به آداب و رسوم و فرهنگ ملل ارتباط پیدا می‌کند.

برای مثال رسم اصرار بر پایین آوردن قیمت توسط مشتری که به چانه‌زنی معروف است، از دیرباز بین ما ایرانیان مرسوم بوده و به نوعی قانون عرفی تبدیل شده است. حال آنکه در برخی موارد نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار بوده و اندکی آن را کاهش می‌دهد.

اما برای آنکه هر دو طرف از انجام معامله کالای دست دوم راضی باشند، لازم است برخی موارد کاملا مشخص شود.

از آنجا که اشیا دست دو معمولا تفاوت‌هایی با انواع نو دارند، لازم است وجود هر گونه نقص و کاستی در ظاهر یا کارکرد این لوازم و میزان استهلاک احتمالی آن مشخص شود. دراین‌صورت معامله با رضایت طرفین انجام شده و جای گله و شکایتی باقی نمی‌ماند. ذکر این موارد بی‌شک در تعیین قیمت نهایی نیز موثر است.

منبع:https://www.chetor.com/228233-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C/



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

شايد شما هم در اين روزها به دنبال خريد تلويزيون سوني باشيد.براي انتخاب بهترين تلويزيون سوني شما را به خواندن اين مقاله دعوت مي كنم.

اگر تمایل دارید برترین نمونه های تلویزیون سونی رامشاهده کنید اینجا کلیک کنید.

ما بيش از ده تلويزيون سوني را در دو سال اخير مورد بررسي قرار داده ايم. تلويزيون‌هاي سوني، به صورت كلي بسيار كاردرست هستند. تلويزيون هاي سوني معمولا تصاوير با كيفيت فوق العاده‌اي داشته و جلوه اي درخشان دارند. كيفيت ساخت شان از حد متوسط بالاتر است. از نظر قيمت، شايد از رقابتي ترين تلويزيون ها نباشند، اما تلويزيون هاي با قيمت بالا و به خصوص متوسط اش، در بين بهترين ها قرار گرفته اند. اين ارزيابي در سايت RTING انجام شده است.

 

بهترين تلويزيون سوني

بهترين تلويزيون سوني

 

بهترين تلويزيون هاي سوني

تلويزيون سوني X8000H

بهترين تلويزيون سوني LED

تلويزيون سوني X9000H 55 اينچ

تلويزيون سوني A9G OLED

اماكانات بهترين تلويزيون هاي سوني

تلويزيون سوني X9000H 55 اينچ

يكي از جديدترين تلويزيون‌هاي كه در سال 2020 ساخته شده است، تلويزيون سوني X9000H است. ويژگي و امكانات عالي تلويزيون سوني X9000H باعث شده است كه يكي از بهترين تلويزيون‌هاي شركت سوني باشد.

صفحه نمايشگر تلويزيون سوني X9000H 55 اينچ است و داراي كيفيت تصوير 4K مي‌باشد. تلويزيون سوني X9000H مانند تلويزيون سوني X9500H به تكنولوژي‌هايي مانند HDR، فرمت Dolby vision ، Dolby Atmos ، Acoustic Multi_ Audio و X_ Motion Clarity مجهز است.

كنتراست تصوير فوق العاده و كيفيت صداي عالي تلويزيون سوني X9000H دارد. ؤ امكانات و فناوري‌هاي پيشرفته زيادي دارد و به اين خاطر مورد توجه افراد قرار گرفته است. قاب دور نمايشگر بسيار ظريف است و نماي جذابي به تلويزيون سوني X9000H مي‌دهد.

تلويزيون سوني X9000H مجهز به پنل VA با نسبت كنتراست عالي و ويژگي تاريكي موضعي باعث مي‌شود رنگ تيره و سياه در تاريكي بهتر ديده شوند. اين ويژگي تلويزيون سوني X9000H براي اتاق‌هاي روشن مورد خوبي است.

در نور تصوير درخشنده و واضح ديده مي‌شود. تلويزيون سوني X9000H لايه X_ Wide Angle را ندارد و نبود اين لايه موجب محدوديت زاويه ديد مي‌شود.

ادامه مطلب

منبع:https://sony-co.com/showpost/37/--%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

اولين جايي كه به محض ورود به ساختمان ديده مي شود، مشاعات و راه پله هاست؛ بنابراين نظافت راه پله و مشاعات ساختمان بسيار ضروري است كه نبايد آن را ناديده گرفت.

برای درخواست نظافت راه پله در تهران اینجا کلیک کنید.

با استفاده از آسانسور شايد با خودتان بگوييد چه نيازي به تميزي راه پله‌ها هست؟
راه‌پله جزو مشاهاي يك مجموعه مسكوني است، و بايد بدانيد زيبايي و هماهنگي راه‌پله‌ها يكي از مهمترين نكاتي است كه بايد حتما رعايت شود. مثلا يك دست بودن جاكفشي ها، پادري‌ها، از آنها مهمتر نظافت راه‌پله‌ها به زيبايي و شيكي كل مجموعه كمك خواهد كرد.

 

نظافت راه پله و مشاعات شامل موارد زير است:

نظافت كف راه پله ,نظافت نرده ها , نظافت كليد پريزها, نظافت آسانسور, شيشه هاي لابي ها , قرنيزها , پنجره ها, شستشوي پاركينگ و حياط, شستشوي در ورودي و …

مراحل نظافت راه پله در تهران و مشاعات

نظافت راه پله ها فقط شامل پله و نرده نمي شود بلكه تمام اجزاي راه پله مي بايست نظافت شود كه اين اجزاء معمولا شامل جاكفشي ، كليد و پريز، گلدان هاي موجود و… مي باشد. لذا بايد دقت بسيار زيادي انجام شود. متاسفانه خيلي از افراد نظافتچي اين مقوله را مورد توجه قرار نمي دهند.

ابتدا راه پله را از بالا تا پايين جارو ميزنيم سپس شروع به تميز كردن نرده ها ميكنيم ، بعد از نرده ها قرنيز ها رو تميز كرده بعد به سراغ پنجره ها مي رويم . براي تميز كردن پنجره ها اول بايد با يه دستمال تميز دور پنجره ها رو تميز كرده سپس با شيشه پاك كن و رزنامه شيشه ها رو تميز ميكنيم .بعد از تميز كردن شيشه كليد پريزها رو از بالا از هرطبقه نظافت ميكنيم و بعد با يه طي نخي تميز و شسته شده از بالا تا پيين راه پله ها را طي ميزنيم( چند بار بايد طي شسته شود) بعد از آن حياط و پاركينگ را شسته و در آخر در ورودي را با آب كف ميشوريم سپس وسايل نظافت را تميز شسته به مدير ساختمان تحويل مي دهيم.

يك فكر خوب ، براي داشتن يك مجتمع زيبا و تميز

شايد بگويد خب هر كس مسئول راه‌پله منتهي به آپارتمان خود است. قطعا در اين هم شكي نيست همه افراد ساكن يك مجموعه مسكوني ساعات بيكاري يكساني ندارند و تميزي تكه تكه راه‌پله‌ها هيچ فايده‌اي ندارد. مثلا يك خانواده در طبقه چهارم بخواهد راه‌پله‌هاي خود را بشويد آب تا طبقه‌اي پايين‌تر خواهد آمد و اين طبقات پاييني را دچار مشكل مي‌كند.
قرارداد دوره‌اي با نيروهاي آموزش ديده و متخصص به شما كمك خواهند كرد يك راه‌پله زيبا و تميز داشته باشيد و ديگر درگير مشكلاتي چون هماهنگي براي تميزي راه‌پله با همسايه‌ها نشويد. در زمان مشخص نيروي خدماتي به محل خواهد آمد و كار خود را انجام خواهد داد.

منبع:

https://mehrehgan.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%84%D9%87

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()