نوشته شده توسط : نسترن

با توجه به شرایط زیستی و اهمیت رسیدگی به محیط زیست من قصد دارم در این مقاله شما را با انواع ضایعات و کاربرد آن‌ها آشنا کنم.

امیدوارم قدمی باشد در حفظ و نگهداری محیط زیستمان برای آیندگان!

دوستان عزیز وب سایت دپوچی خریدار ضایعات در شهریار می باشد و برای خدمت رسانی به شما آماده است فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

انواع ضایعات

انواع ضایعات

 

ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و از آن استفاده می کنیم . ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله وغیره واژگانی است که روزمره می شنویم. اما وقتی دقیق‌تر می‌شویم و معنی ضایعات را از خود می‌پرسیم دچار ابهام می‌شویم و این سوال پیش می‌آید که ضایعاتدقیقا چیست و دسته بندی آن چگونه انجام می‌شود.

ضایعات در لغت به معنی جمع ضایعه و ضایع است که کلمه ای عربی است و در فارسی برای آن معادل پسمان­ها پیشنهاد شده است که چندان متداول نیست و عموم مردم از همان واژه ضایعات استفاده می‌کنند.

انواع ضایعات شامل شامل ضایعات فلزی، ضایعات غیرفلزی، ضایعات الکترونیک و الکتریکی و محصولات فلزی و غیرفلزی هستند که امروزه همگی آنها پس از جمع آوری به مراکز بازیافت منتقل شده و پس از جداسازی بازیافت می شوند.

ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

در یک دسته بندی کلی می توان ضایعاترا به ضایعات فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی کرد:

ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ..... حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی و انواع آن

در یک دسته بندی دیگر می توان ضایعات را به دو دسته ضایعات الکترونیکی و الکتریکی و غیرالکترونیکی تقسیم بندی کرد:

ضایعات الکترونیک و الکتریکی: هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

ضایعات غیرالکترونیکی: سایر ضایعات که جز دسته الکترونیک و الکتریکی قرار نمی گیرد را غیرالکترونیکی می گویند.

ضایعات صنعتی و انواع آن:

دسته بندی دیگری که وجود دارد ضایعات منزل و صنعتی است:

ضایعات صنعتی:

ضایعات که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید و ... است؛ بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

ضایعات خانگی:

ضایعات علاوه بر محیط‌های صنعتی، در نواحی مسکونی هم وجود و هر گونه ضایعاتی که در محیط خانگی یافت می‌شود را ضایعات خانگی می گویند. بنابراین بسیاری از ضایعات فلزی، غیرفلزی، الکترونیکی و غیرالکترونیکی در این دسته قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که دسته بندی‌های فوق مانع الجمع نیستند یعنی یک شی می‌تواند هم جزء ضایعات خانگی دسته بندی شود ،هم جزء ضایعات فلزی و هم چنین الکتریکی. بنابراین ضایعات را می توان از نظر مواد به کار رفته در آن، محیطی که در آن تولید می‌شود و الکتریکی بودن یا نبودن آن دسته بندی کرد.

اگر دوست دارید ادامه مقاله را در وب سایت دپوچی مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

شگفت آور است، این که خرید آهن قراضه و بازیافت ضایعات فلزی می‌تواند تا 97 درصد در استفاده از منابع، صرفه جویی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز در محل زندگی یا کار خود با حجمی از آهن قراضه یا ضایعات آهن سروکار دارید، آنها را به چرخه بازیافت برگردانید.

خریدار آهن قراضه در تهران

مسئله بازیافت به اصلی‌ترین دغدغه جوامع پیشرفته و مردم کشورهای در حال توسعه تبدیل شده است. خوشبختانه ما در دپوچی تا به امروز شاهد مردمی در داخل کشور بوده ایم که خرید آهن قراضه و ضایعات خود را در حجم های کم و زیاد به ما سپرده و آن را به چرخه تولید برگشت داده اند. این خیلی خوب است، چرا که آهن قراضه و دیگر ضایعات فلزی به عنوان مواد اولیه در کوره‌های کارخانجات به مصرف می رسد و همین مسئله استفاده از منابع خام مفید و مصرف انرژی را کمتر می کند.

با آهن قراضه و ضایعات فلزی چکار باید کرد؟

شاید برای شما سوال باشد که منظور از آهن قراضه چیست؟ به تمام ضایعات و مانده های فولادی کم کربن، آهن قراضه گفته می شود. از خصوصیات مهم آهن که آن را برای بازیافت مناسب ساخته است، برگشت پذیر بودن آن است. بدین معنی که آهن را پس از مصرف، میتوان مجددا ذوب کرد و به کار برد. پس هیچگاه ضایعات فلزی و آهنی خود را دور نریزید. خرید آهن قراضه از منابع مختلف صورت می گیرد. یکی از منابع تامین کننده ضایعات فلزی و آهن قراضه، منابع خانگی است. لوازم خانه‌سازی، ضایعات ناشی از ساختمان سازی و نوسازی در این دسته قرار می گیرد. گاهی اوقات افراد احساس می کنند که حجم کم ضایعات فلزی را نمی توانند بفروشند، اشتباه نکنید. ما در هر حجم و مقداری، خرید قراضه آهن را انجام می دهیم. این یک گام کوچک در جهت پایدارسازی و ایجاد شهرهای سبز خواهد بود

 

Image for post

کاربرد آهن قراضه

خرید آهن قراضه در سطح گسترده تر به بازیافت و برگشت به خطوط تولید صنعت منجر خواهد شد. تمام ضایعاتی که ما در دپوچی از شما خریداری می کنیم، توسط تیم کارشناس و متخصص تفکیک و طبقه بندی خواهد شد. عموما این ضایعات در دسته بندی های مختلف پودر می شوند و سپس با افزودنی های خاصی در صنعت، مجددا به کار می روند. آهن قراضه های پرس شده را برای شارژ کوره در صنایع مختلف استفاده می شود. حدود یک سوم کوره را با آهن قراضه پرسی پر می کنند، بعد که این نوع آهن قراضه ذوب شدند و کوره حرارت اولیه را بدست آورد، دیگر انواع آهن قراضه کلفت تر را وارد کوره می کنند.

 

چرا که ورقه‌ها زودتر ذوب می شوند و برای گرم کردن کوره تا حرارت مطلوب بسیار مناسب هستند. ضایعات آهنی کلفت تر نیز در زمان کوتاهتر از مواد خام ذوب خواهند شد و بدین ترتیب کوره صنایع مختلف آماده خواهد شد. خرید آهن قراضه و روانه کردن آنها به صنایع مختلف، مدت زمان ذوب را به 2 ساعت کاهش خواهد داد. منظور ما از صنایع مختلف:

 

صنایع ریخته گری

صنایع فولادسازی

صنایع سنتی

اگر به ادامه مقاله علاقه مند هستید به وب سایت دپوچی مراجعه کنید.با تشکر



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

رنگهاي مورد استفاده در مقاصد ترافيكي رنگهاي مورد استفاده در مشخص كردن مسيرها و عالئم زميني ترافيكي عبارتند از اليه اي نازك از مواد تركيب شده. اين فصل به توضيح رنگهاي ترافيكي محلول در آب و محلول در حالل خواهد پرداخت. مهره هاي صيقلي در حين استفاده به سطح رنگ اضافه ميشوند تا به هنگام شب باز تابندگي داشته باشند.

برای اجرای رنگ ترافیکی در تهران فقط کافی است به وب سایت دپوچی مراجعه کنید.

رنگهاي ترافيكي :

نكاتي در مورد محوطه هاي پاركينگ با استفاده از نوع صحيح رنگ ترافيكي، نماي محوطه پاركينگ خود را حرفه‌اي كنيد. استفاده از ابزار صحيح از جمله استنسيل بتن و دستگاه خط كشي ، باعث ميشود كار شما همانگونه كه ميخواهيد حرفه‌اي و ماهرانه به نظر برسد. شما ميتوانيد تجربه مشتريان خود را با ايجاد پاركينگهايي بهبود بخشيد كه محل‌هاي توقف در آن به وضوح مشخص شده‌اند.

از ماشين محاسب رنگ ما استفاده كنيد. ميتوانيد هزينه رنگ را با پاسخ دادن به چند سؤال در مورد نيازهاي خط كشي خود مشخص نماييد. آنچه در مورد تمامي تجهيزات از اهميت برخوردار است اين است كه نيازي به استخدام فردي نداريد كه اين كار را براي شما انجام دهد. شما ميتوانيد اين كار را خود انجام داده و به نتيجه اي دست يابيد كه گويي كار توسط يك متخصص انجام شده است.

مواد تشكيل دهنده رنگ ترافيكي:

طراحي رنگ ترافيكي بر پايه رزين هاي اكريليك، ترموپالست، كلرو كائوچو و وينيلي ميباشد رنگ ترافيكي داراي مقاومت بالاي سايشي و مقاومت هاي خوب مكانيكي و ضربه پذيري وبا انعطاف پذيري بالا ميباشد.

انواع رنگ ترافيكي :

1 .رنگ هاي ترافيكي سرد رنگ هاي ترافيكي گرم

2 . رنگ هاي ترافيكي سرد رنگهاي سرد ترافيكي

نسبت به رنگهاي ترافيكي گرم و دوجزئي:

به دليل قيمت مناسب تر از رنگهاي سرد ترافيكي (رنگهاي تك جزيي) بيشتر در معابر فرعي و با تردد كمتر استفاده ميشود.

رنگهاي سرد ترافيكي:

طبق استانداردهاي سازمان ترافيك استان ها و وزارت راه بايد بعد از گذشت ۹ماه از اجراي كار(يا تحويل موقت پروژه) حداقل ماندگاري ۵۰درصد رنگ راداشته باشد. قابل ذكر است كه در پروژه هاي خط كشي پاركينگهاي شخصي استفاده از رنگهاي سرد ترافيكي به دليل مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادي و همچنين بدليل سهولت اجرا،نسبت به رنگهاي ترافيكي گرم و چند جزيي پيشنهاد ميشود .

رنگ هاي ترافيكي گرم :

از رنگ هاي ترافيكي گرم در پروژه هاي پرتردد كه ماندگاري بيشتري موردنياز هست استفاده ميشود. در پروژه هاي بزرگ و پاركينگ‌هاي عمومي و مجتمع هاي تجاري و اداري با حجم تردد بالاي ترافيكي، اجراي خط كشي پاركينگ عمومي با رنگ هاي دوجزيي يا سه جزيي اجرا ميشود.همچنين در محل هاي پرتردد و ترافيك بالا

مانند خط كشي هاي عابر پياده در سرتقاطع هاي پرترافيك، و يا رنگ آميزي سرعتگيرهاي با حجم بالاي تردد خودروها، بايد از رنگ هاي دو جزيي ويا سه جزيي داراي ماندگاري بالاي ۱۸ماه استفاده شود.

آماده سازي سطح :

به ياد داشته باشيد كه سطح پاركينگ خود را آماده كنيد تا پيوستگي يكپارچه و هموار رنگ تضمين گردد. ( بتون جديد بايد براي حداقل 30 روز قبل از رنگ زدن در معرض هوا استحكام يابد).

تعمير ترك‌ها تعمير:

ترك‌ها گامي ضروري در آماده سازي سطح است. براي سطح آسفالت، با استفاده از برس استيل يا ماشين تميز كننده شكافها ، تركها را از مواد اضافي تميز كنيد.

استفاده از رنگ ترافيكي بر روي سطوح داراي ترك و شكاف كه تعمير نشده باشند، از نماي حرفه‌اي محوطه پاركينگ شما خواهد كاست.

پس از آماده سازي شكافها، آنها را با مايع يا مواد داغ پر كننده شكاف اضافه كنيد.

تميز كردن آسفالت، لكه هاي روغن و گريس را برطرف سازيد. اين لكه‌ها روكار آسفالت را از بين برده و سطح پاركينگ را در معرض عناصر مختلف قرار ميدهند. ماده پاك كننده و برطرف كننده گريس Universal AK توليد ما ، در محيط زيست تجزيه پذير بوده و مخرب آن نيست.

روكاري:

روكاري گامي ساده و سريع است كه عمر محوطه پاركينگ شما را افزايش ميدهد. اين مرحله قبل از استفاده از خطوط رنگ ترافيكي، آخرين مرحله محسوب ميگردد. آمادگي براي استفاده از رنگ با استفاده از شابلون به صورت دستي خطوط را با غلتك مشخص نماييد. ميتوانيد با صرف هزينه اي اندك بدهيد لبه خطوط را صاف كنند. اين كار وقت گيرتر و اجراي آن دشوار تر است. يا ميتوانيد يكي از دستگاههاي خط كشي ما را مورد استفاده قرار دهيد. قوطيهاي رنگ با سايزهاي مختلف متناسب با نياز شما بر روي اين دستگاه‌ها قابل نصب است. پيشنهاد ما دستگاههايي است كه با اندازه محوطه شما و انواع پروژههايي كه در دست اقدام داريد همخوان باشند. اين روش خط كشي، راهي ساده است و نياز به فعاليت زياد ندارد.

منبع : شركت رنگ آريا پارس . مجموعه فرت



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

تلویزیون اقساطی یکی از راه‌حل‌های خرید تلویزیون‌های گران‌قیمت با‌کیفیت و معتبر با توجه به شرایط امروز می‌باشد.ما به خاطر شما فروش اقساطی تلویزیون سونی را در برنامه خود قرار دادیم.امیدواریم با این کار شما عزیزان خوشحال باشید.

ما در این پست به بررسی شرایط خرید تلویزیون اقساطی سونی و مقرون به صرفه بودن این محصول حتی اگر به صورت تلویزیون اقساطی باشد؛ می‌پردازیم.با توجه به اینکه اغلب سازنده‌های تلویزیون‌های با کیفیت، شرکت‌های معتبر خارجی می‌باشند و این گونه تلویزیون‌ها به عنوان یک کالای وارداتی محسوب می‌شوند؛ به تبع با افزایش قیمت ارز، نرخ آن‌ها نیز افزایش یافته و با توجه به شرایطی که بر وضعیت اقتصادی جامعه حاکم است، خرید تلویزیون اقساطی راهی منطقی جهت خرید این کالای دیجیتالی می‌باشد. خرید تلویزیون سونی با توجه به کیفیت شرکت سونی که از دیرباز به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال در میان خانواده‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفته، همیشه یکی از گزینه‌های انتخابی در میان مشتریان و خریداران می‌باشد.

دلایل خرید تلویزیون با کیفیت

بدون شک می‌توان تلویزیون را یکی از وسایل پر استفاده و پر کاربرد در خانه‌های ما ایرانی‌ها قلمداد نمود. با توجه به قیمت بالای تلویزیون‌ها و اینکه مشتریان برای چندین سال یک بار اقدام به خرید تلویزیون می‌کنند و تعویض آن برای افراد متوسط جامعه مقرون به صرفه نیست، حتما بایستی در انتخاب برند تلویزیون و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن وسواس و توجه کامل داشت. به همین دلایل ذکر شده تلویزیون سونی را می‌توان به عنوان یک برند معتبر جهانی با تاریخچه‌ای قدرتمند جهت خرید انتخاب نمود.

برندهای معتبر زیادی از جمله سونی، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک در بازار وجود دارند که بیشترین فروش تلویزیون در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. تمامی این شرکت‌ها با پیشرفت در تکنولوژی‌های موجود در تلویزیون‌های خود سعی در برتری و پیش افتادن از رقبای خود دارند. همین رقابت بین شرکت‌های برتر است که باعث پیشرفت‌های شگرف در صنعت صوت و تصویر به خصوص تلویزیون شده است و در این راستا شاهد تکامل این تکنولوژی‌ها از تلویزیون‌های سیاه سفید تا  ال سی دی، پلاسما، ال‌ای‌دی، OLED، سه بعدی و هوشمند بوده‌ایم.

مزایای خرید تلویزیون اقساطی سونی

یکی از دغدغه‌های مشتریان عدم بودجه کافی برای خرید تلویزیون‌های شرکت‌های معتبر می‌باشد و به همین دلیل تنها چاره را در خرید تلویزیون بدون گارانتی، بی‌کیفیت و نامرغوب می‌بینند. تمامی نمایندگی‌های شرکت سونی در سطح کشور جهت رفاه مشتریان اقدام به فروش تلویزیون اقساطی سونی می‌کنند و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند با حضور در فروشگاه سونی مورد نظر، تلویزیون اقساطی انتخابی خود را بر اساس مقداری پیش قسط و مابقی به صورت اقساط خریداری کنند؛ حتی خریداران و مشتریان در صورت لزوم می‌توانند بدون پرداخت پیش‌قسط نیز تلویزیون اقساطی سونی را به صورت تمام قسط خریداری نمایند. خرید تلویزیون اقساطی سونی با اینکه هزینه خریدار را نسبت به برندهای بی‌کیفیت و تقلبی بازار افزایش می‌دهد ولی بدون تردید در دراز مدت با توجه به دوام بالای تلویزیون سونی؛ هزینه پرداختی خریدار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

انواع مختلف تلویزیون سونی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در محصولات جدید خود که از جمله می‌توان تلویزیون‌های هوشمند سونی را نام برد گوی سبقت از رقیبان خود را ربوده است. از ویژگی‌های این تلویزیون‌های هوشمند می‌توان به مواردی از جمله کیفیت تصاویر 4k ، قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی‌های اندرویدی، وجود پورت‌های USB و HDMI ، پشتیبانی از برنامه‌هایی همچون یوتیوب و بسیاری قابلیت‌های دیگر اشاره نمود. همچنین سیستم صوتی سونی با وجود باند سونی با کیفیت و مدرن می‌تواند مکملی برای سیستم‌های تصویری این شرکت معتبر باشد.

برای خرید آنلاین تلویزیون‌های با کیفیت وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که اطلاعاتی در مورد محصول انتخابی خریدار عرضه کرده و مزایا و معایب آن را ذکر می‌کنند، حتی تلویزیون انتخابی را با تلویزیون‌های دیگر مقایسه می‌کنند. این گونه اطلاعات می‌توانند کمک شایانی به خریداران جهت انتخاب تلویزیون مورد نظر با توجه به بودجه خود عرضه کنند. برخی از این وب‌سایت‌ها ساز و کاری فراهم کرده‌اند و اقدام به فروش تلویزیون اقساطی می‌کنند. اگه همین الان می خواهید شرایط خرید یک تلویزیون سونی در هر مدلی و با هر شرایط اقتصادی را بدانید با شماره های 09121854919 یا 66416001-021 مرکز سونی شهراد تماس حاصل نمائید تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی مورد نیازتان را دریافت کنید

خدمات پس از فروش تلویزیون اقساطی سونی

پس از خرید تلویزیون اقساطی سونی، نمایندگی‌های سونی آماده ارائه خدمات پس از فروش هستند و با توجه به گارانتی تلویزیون اقساطی خریداری شده در صورت خرابی اقدام به تعویض یا تعمیر تلویزیونی که دچار اختلال و خرابی شده است؛ می‌کنند. پس به این نتیجه می‌رسیم که مشتریان با خرید تلویزیون اقساطی سونی با بودجه اولیه محدود قادر به خرید تلویزیونی مرغوب و قدرتمند خواهند شد که تا سالیان زیادی از کیفیت و دوام این برند معتبر جهانی لذت برده و مفهوم تکنولوژی را درک خواهند کرد.

منبع:https://sony-co.com/



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

 

در این مقاله می خواهیم بیشتر روی تلویزیون های ایکس ویژن متمرکز شویم که امروزه می بینیم با توجه به کیفیت و قیمت آن طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. در ادامه دلایل این محبوبیت را بیشتر بررسی می کنیم و نگاهی اجمالی به انواع تلویزیون های ایکس ویژن خواهیم داشت.و همچنین برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در تهران در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید

چرا این روزها همه به دنبال خرید تلویزیون ایکس ویژن هستند؟ این سوالی است که جواب آن چندان هم سخت نیست. تلویزیون ایکس ویژن معجزه ی امروز برای خانه های ایرانی است. کیفیت بالا در تصویر و صدا و در کنار آن قیمت های بسیار مناسب دیگر جایی برای نگرانی خانواده ها باقی نگذاشته است. امروزه در تورم و گرانی های در حال افزایش، توجه ها بیش از پیش بر روی تولید داخلی و محصولات داخلی متمرکز شده است. 

در مورد خرید تلویزیون ایکس ویژن باید از چند مسئله با خبر باشید:

* ایکس ویژن یک برند داخلی و از محصولات شرکت بزرگ مادیران می باشد.

* برند ایکس ویژن در سال 1385 وارد بازار محصولات دیجیتال و تصویری شد. سابقه نزدیک به 15 سال این برند با موفقیت و پذیرش در سطح بالا مواجه بوده است. 

* بسیاری از قطعات برند ایکس ویژن از قطعات درجه یک خارجی است و تنها مونتاژ و کارهای جانبی در داخل کشور انجام می شود.

* علاوه بر محصولات صوتی تصویری مانند تلویزیون ایکس و ویژن و ساندبار ایکس ویژن، محصولات دیگر خانگی از جمله یخچال ایکس و ویژن و ماشین لباسشویی نیز تولید می شود. پس شما می توانید خانه ی خود را با این برند زیبا و محبوب به آسانی تجهیز کنید.

مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن

محصولات مختلف ایکس ویژن در رده های مختلف و مدل های مختلف وارد بازار می شود. شما بسته به بودجه و ابعاد فضایی که می خواهید تلویزیون ایکس ویژن را برای آنجا خریداری کنید، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. ما در اینجا تعداد از مدل های مختلف و پرطرفدار تلویزیون ایکس ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد. 

تلویزیون ایکس ویژن 4XTU725:

این مدل تلویزیون، میان رده محسوب می شود. ویژگی های خوب و جالب آن سبب شده است که دردسته تلویزیون های پرخرید قرار داشته باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به سیستم عامل اندروید 6.0، پردازنده 4 هسته ای، حافظه داخلی خوب، رزولوشن تصویری فورکا و یو اچ دی، پنل ال ای دی با درجه کیفی A+ و وضوح تصویر اشاره کرد. قیمت این تلویزیون در مقایسه با ویژگی های ساختاری و فنی آن بسیار مناسب است. 

تلویزیون مدل 745XTU49، 49 اینچ

ویژگی های فنی و ساختاری این مدل تلویزیون مانند مدل پایین است با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن کوچکتر است و برای فضاهای کوچکتر بهتر است که این مدل را انتخاب کنید. هر دوی این تلویزیون ها مجهز به 10 HRD بر روی پورت یو اس بی هستند. 

تلویزیون مدل 745XTU55، 55 اینچ

مدلی پرطرفدار از تلویزیون ایکس ویژن که مجهز به پانل LED با درجه کیفی A+ است. کیفیت تصویر و نمایشگر این تلویزیون فورکار (ULTRA HD 4K) می باشد. بابت صداگذاری فوق العاده ی آن هیچ جای نگرانی وجود ندارد. سیستم صوتی فوق قدرتمند Pure Sound در این مدل به کار رفته است. اندازه نمایشگر آن بزرگتر از مدل بالایی است. 

تلویزیون مدل 540XTU55، 55 اینچ

این تلویزیون نیز مجهز به پنل LED است. وضوح تصویر آن خیلی بالا و فول اچ دی می باشد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن تیونر دیجیتال داخلی به کار رفته است. هزینه ی خرید این مدل به صرفه تر از موارد بالا می باشد. 

تلویزیون مدل 580XK49، 49 اینچ

این تلویزیون مجهز به پنل led و رده کیفی A+ اس. قابلیت MHL دارد و تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 در آن به کار رفته است. وضوح تصویر و کیفیت صوتی بالایی نیز دارد. 

تلویزیون مدل 735XTU43، 43 اینچ

این تلویزیون یک انتخاب هوشمندانه است چرا که هم خودش هوشمند است و هم ویژگی ها فنی و ساختاری خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. سیستم صوتی Pure Sound دارد و وضوح تصویر آن بسیار بالا است.

تلویزیون مدل 635XKU65، 65 اینچ

تلویزیون ایکس ویژن خیره کننده ای را به شما معرفی می کنیم. این یک تلویزیون هوشمند است که سیستم صوتی بسیار قدرتمندی دارد. وضوح تصویر آن آلترا اچ دی فورکا است. بعلاوه مجهز به پنل LED با درجه کیفی A+ نیز می باشد. 

تلویزیون مدل 635XKU49، 49 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که طرفداران زیادی هم دارد. وضوح تصویر این سیستم تصویری بسیار بالا (Ultra HD) است. سیستم صوتی آن نیز بسیار قدرتمند است و کیفیت شنیداری شما را لذت بخش خواهد ساخت. این تلویزیون نیز مجهز به پنل ips LED با درجه کیفی A+ می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های دیگر تلویزیون ایکس ویژن و قیمت های آنها با شرایط خاص، حتما با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

منبع:https://xvision-tcl.com/readnews/12/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

مزیت‌های اخذ مدرک تحصیلی غیرحضوری در دانشگاه

 خیلی از افراد به دلیل مشغله های کاری و زندگی متاهلی فرصت ادامه تحصیل را ندارند دانشگاه غیرحضوری به این افراد کمک میکند خیلی سریع بتوانند مدرک تحصیلی در مقاطع سیکل ،دیپلم ،کاردنی ،کارشناسی ،کارشناسی ارشد را دریافت کنند.

اخذ مدرک تحصیلی با استعلام

 اگر میخواهید ادامه تحصیل دهید و فرصت رفتن به دانشگاه را ندارید دانشگاه ما به شما کمک میکند تا بتوانید در دانشگاه غیرحضوری ثبت نام کنید و به صورت غیرحضوری تحصیل نمایید.

 

مزایا و معایب تحصیل غیرحضوری

 

با توجه به شرایط به وجود آمده، کلاس­‌های آنلاین و تحصیل غیرحضوری با استقبال زیادی رو به رو شده است. از همین رو، بر خلاف گذشته که کلاس­‌های حضوری طرفداران زیادی داشت؛ امروزه تعداد کثیری از دانش آموزان و دانشجویان به دنبال شرکت در کلاس‌­های غیرحضوری و آنلاین هستند. اما نکته ای که در این نوع آموزش باید مد نظر داشت این است که هر یک از افراد باید با توجه به شرایط تحصیلی خود و بررسی مزایا و معایب این نوع آمورش­ها انتخابی مناسب را برای خود داشته باشند.  به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در ادامه به فواید و مشکلات این نوع دوره­‌ها به صورت جامع بپردازیم.

 

انواع دوره‌­های غیرحضوری

تحصیل غیرحضوری به دو نوع تقسیم می­‌شود.

 

دوره آموزش غیرحضوری آنلاین

دوره‌­های آموزش آنلاین به گونه­ای است که باید در هنگام تدریس، دانشجویان آنلاین بوده و امکان دسترسی به مطالب گفته شده در دوره غیرحضوری بعد از کلاس معمولا وجود ندارد. این نوع از کلاس­ها به نام کلاس غیرحضوری آنلاین نام گرفته است.

 

دوره آموزش غیرحضوری الکترونیکی

دوره­‌های اکترونیکی بدین شکل است که در هنگام تدریس و برگزاری کلاس نیازی به حضور دانشجویان نیست و می­‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به مطالب کلاس دسترسی داشته باشند.

طبیعتا دوره­‌های الکترونیکی به دلیل دسترسی بیشتر و عدم نیاز به آنلاین بودن هم زمان با اساتید از استقبال بیشتری از سوی دانشجویان رو به رو شده است.

 

مزایای دوره آموزش غیرحضوری

 

تحصیل غیرحضوری مزایای زیادی دارد به همین دلیل اکثر افراد جذب آموزش‌­های آنلاین می­‌شوند. در ادامه به بخشی از مزیت­‌های دوره­‌های آنلاین و غیرحضوری می‌پردازیم.

عدم محدودیت مکانی: بارزترین ویژگی که این نوع از آموزش‌­ها دارند؛ عدم محدودیت مکانی است. یعنی شما در هر جایی که باشید؛ می‌­توانید به راحتی به مطالب درسی خود دسترسی داشته و حتی در کلاس آنلاین حضور پیدا کنید و با استادید خود در ارتباط باشید. قطعا عدم محدودیت مکانی موضوعی است که افراد زیادی را مجذوب این نوع آموزش می­‌کند. مخصوصا افراد شاغل که از نظر زمانی محدودیت حضور در کلاس را دارند؛ می‌توانند به راحتی از محل کار خود در دوره­‌های مورد نظرشان شرکت کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه: ویژگی دومی که می­‌تواند باعث استقبال افراد از کلاس‌­های آنلاین شود، صرفه جویی در هزینه­‌های رفت‌­وآمد است. همچنین معمولا میزان شهریه این نوع کلاس­‌ها نسبت به کلاس‌­های حضوری کمتر است. پس شما با ثبت‌­نام در دوره‌­های غیرحضوری می‌­توانید به راحتی مبلغ زیادی را صرفه­‌جویی کنید.

کاهش استرس: از آنجایی که در دوره­‌های غیرحضوری نیازی به حضور شما در کلاس نیست و همچنین اینکه اکثر دوره­‌ها نیاز به آنلاین بودن همزمان تان با اساتید وجود ندارد باعث شده افراد به دلیل مشغله یا خواب ماندن و غیره استرس دیر رسیدن به کلاس را نداشته باشند. همین موضوع موجب افزایش آرامش روانی در افراد می­‌گردد.

دسترسی آسان: بارزترین ویژگی تحصیل غیرحضوری دسترسی آسان به مطالب کلاس است. شما در هر جایی که باشید، می‌­توانید با مراجعه به تلفن همراه خود به درس‌­های تان دسترسی پیدا کنید.

 

معایب دوره­‌های غیرحضوری

 

دوره­‌های غیرحضوری با وجود مزایای زیادی که دارد اما مشکلات و معایبی را نیز شامل می­‌شود. بزرگترین مشکلی که در این دوره‌­ها وجود دارد؛ عدم تعامل مناسب با سایر دانشجویان و اساتید است. زمانی که شما از کلاس­‌های حضوری استفاده کنید قطعا می‌­توانید تعامل و برخورد بیشتری را با افراد گوناگون تجربه نمایید که گاهی نبود این موضوع در دوره­‌های غیرحضوری به شدت حس می­‌شود.

و دیگر مشکلی که این نوع کلاس­‌ها دارند این است که هنوز بعضی از شرکت­‌ها و افراد، اعتبار کلاس غیرحضوری را نسبت به دوره­‌های حضوری کمتر می­‌دانند که البته این موضوع در حال حاضر بسیار کمرنگ‌­تر از سال‌­های پیش شده است. اما می‌توان با ثبت‌­نام در موسسات و کلاس‌­های معتبر آنلاین تا حد زیادی این مسئله را حل کرد.

منبع:آموزشگاه صنعتگران



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

با سلام در اینجا قصد دارم اهمیت ضایعات فلزی را مطرح کنم و همچنین خریدار ضایعات فلزی را به شما معرفی کنم.

با ضایعات فلزی که در خانه یا محل کار خود انباشه شده چکار می کنید؟ در قرن 21 دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به دنبال محیط زیست پاک و ایمن نباشد. اما هیچگاه نگذارید این تفکر در حد شعار باقی بماند. سهم زیادی از زباله های وارد شده به محیط زیست را ضایعات فلزی به خود اختصاص داده است. این در حالی است که تمام این ضایعات فلزات را می توان بازیافت و تفکیک کرد و دوباره وارد چرخه صنعت کرد.

با وارد کردن ضایعات فلزی به چرخه صنعت متعاقبا سبب خواهید شد که :

  1. اشتغال زایی ایجاد شود
  2. از ورود مواد فلزات مختلف و غیرفلزی به محیط زیست جلوگیری شود
  3. با تفکیک آنها، بتوان اقلام جدید را به صورت تولید داخلی موثر عرضه کرد.

 

قیمت روز ضایعات فلزی

هدف از خرید ضایعات فلزی در تهران

بله، ضایعات فلزی برای شما کاربردی ندارد و تنها محیط زندگی و سیمای بصری دید شما را زشت و نامناسب ساخته است. اما همین ضایعات فلزات به درد نخور، پتانسیل زیادی برای مصرف شدن در دیگر بخش ها دارند. از جمله کاربردهای ضایعات فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارهای هنری: هنرمندان از قشرهای خلاق و پرانرژی‌اند که به دنبال زیباتر کردن هر آنچه در اطراف وجود دارد، هستند. حتما شما هم مجسمه های با ارزشی که بسیار از هنرمندان داخلی و خارجی با ضایعات فلزات درست کرده اند را دیده اید. المان های شهری، مجسمه های خانگی، آثار هنری مختلف از جمله اینها هستند. پس یکی از کاربردهای جالب ضایعات فلزی پس از بازیافت به مصرف رسیدن آنها در کارهای هنری است.
  • رونق اقتصادی: فکرش را بکنید که ضایعات فلزی مختلف خود را به دپوچی سپرده اید. این ضایعات مورد کارشناسی و بازیافت قرار می گیرد. به صورت بسته ها و شمش های قابل استفاده مجدد درمی آید. بخش تولید کارخانه های مختلف از جمله حمل و نقل هوایی، صنعت برق یا تولیدکنندگان باتری از این مواد برای ساخت کالاها و محصولات خود استفاده می کنند. در این راستا شغل های جدید ایجاد می شود. تمام اینها به خاطر این است که شما اعتماد کرده و ضایعات فلزات خود را به شیوه صحیح تسلیم کرده اید. به همین سادگی!
  • کمتر شدن اثرات مخرب زیست محیطی: جالب است بدانید که بازیافت ضایعات فلزات مختلف در حالت کلی به کاهش 50 درصدی آلودگی های محیط زیست منجر خواهد شد. درست است، همه ما از آلودگی های زیست محیط خود ناراضی هستیم، اما واقعا چقدر برای کم شدن میزان این آلودگی قدم برداشته ایم؟

 

با ضایعات فلزی چکار کنیم؟

بسیاری از افرادی که به ما مراجعه می کنند، درمورد نحوه تشخیص و برخورد با ضایعات فلزی و غیرفلزی خود در محیط خانه و یا محل کار می پرسند. البته که شما به سه روش می توانید از شر فلزات مختلف از جمله ضایعات آهن، مس و ... خلاص شوید.

  1. ضایعات فلزات را به کسانی که خریدار آن هستند بسپارید: افرادی که خریدار محلی هستند و بعضی اوقات با چرخ یا وانت مشغول خرید ضایعات مختلف هستند. مهمترین ایراد وارد بر این روش این است که اطمینانی از جهت بازیافت و وارد شدن دوباره آن به چرخه صنعت مطابق با استراتژی های جدید بازیافت ضایعات فلزی وجود ندارد.

  2. آن را داخل سطل زباله های شهری کنید تا با دیگر زباله ها ترکیب شود. اما قبل این همیشه به یاد داشته باشید که تمام ضایعات فلزات، آشغال محسوب نمی شود و شما می توانید خیلی راحت تر از این کار آنها را بفروشید.
  3. راه سوم اینکه ضایعات خود را به خریداران خبره در این زمینه بسپارید. کسانی که انرژی و وقت خود را بر روی جمع آوری و خرید ضایعات فلزی متمرکز ساخته اند تا بتوانند به کمک شما دنیایی زیباتر و با ارزش تر خلق کنند.

حال اگر شما هم درب و پنجره آهنی، میز و صندلی آهنی قراضه، کابل های مسی، ورق های مسی به درد نخور، وسایل آهنی، شیرآلات فلزی و ... دارید، می توانید با کارشناسان سایت دپوچی تماس بگیرید.

بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم.

برای خواندن ادامه مطلب به سایت دپوچی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

 

روزانه زباله‌های زیادی در دنیا تولید می‌شود که باعث آلودگی محیط زیست و محل زندگی ما می‌شود. بخشی از زباله‌ها بازیافت می‌شوند.در این مقاله قصد دارم مراحل بازیافت زباله را با شما عزیزان مطرح کنم امیدوارم خوشتان بیاید.

مراحل بازیافت زباله

مراحل بازیافت زباله

زباله‌های سطح شهر توسط شهرداری جمع آوری می‌شود، سپس به ایستگاه‌های شهرداری منتقل می‌شود. ایستگاه شهرداری محلی است که زباله‌ها را جمع آوری می‌کنند و اطلاعات بار و مربوط به آن را ثبت می‌کنند.

بعد از ثبت اطلاعات مورد نیاز توسط ماشین‌های دیگری به مکان دفن برده می‌شوند. از مکان دفن به بعد راه زباله‌ها از هم جدا می‌شود. زباله ها را تفکیک می‌کنند.

این جداسازی بر اساس جنس و ماده صورت می‌گیرد. شما هم می‌توانید به نحوی به این جداسازی کمک کنید.

برای مثال زباله‌های شرکت خود را در زباله‌های یک ساختمان مسکونی نریزید. یا در محل کار خود سطل زباله های تفکیک شده قرار دهید و همه زباله‌ها را در یک سطل نریزید.

زباله‌ها به سه گروه زباله‌های خشک، زباله‌های تر و زباله‌های خطرناک دسته بندی می‌شوند. زباله‌های خشک و زباله‌های تر به زباله‌های بازیافتی نیز می‌گویند زیرا قابل بازیافت هستند.

زباله خشک چیست؟

به زباله‌هایی که مواد آلی ندارند، پوسیده نمی‌شوند و در طبیعت تجزیه ناپذیر هستند، زباله خشک می‌گویند.

بیشتر زباله‌ها جز زباله خشک هستند. این زباله‌ها به دسته‌های قابل بازیافت و غیر قابل بازیافت تقسیم می‌شوند. زباله خشک خیلی با ارزش است چون بعد از بازیافت دوباره وارد دوره تولید می‌شود.

ضایعات آهن، ضایعات مس و دیگر فلزات جز زباله خشک هستند که پس از جداسازی در مسیر بازیافت قرار می‌گیرند و وسایل جدید با آن‌ها ساخته می‌شود.

انواع زباله خشک

این زباله انواع زیادی دارد. شش نوع از زباله خشک را در ادامه معرفی می‌کنیم.

پلاستیک (ظروف و کیسه‌های پلاستیکی، اسفنج‌ها و ابرها، اسباب بازی پلاستیکی و ...)

کاغذ و مقوا (برگه مجله و روزنامه، کارتون، بسته بندی مقوایی، شانه تخم مرغ، جعبه شیرینی و ...)

شیشه (بطری، آیینه، لامپ، ظروب شیشه‌ای و ...)

فلزات (ضایعات آهن، ضایعات مس، رادیاتور، قوطی‌های حامل مواد غذایی و ...)

زباله‌های الکترونیکی ( تلفن همراه، ماشین حساب، انواع لوازم برقی، ساعت و ...)

پارچه ( لباس‌های کهنه، کیف، کفش، لباس‌های چرم و ...)

اگر دوست دارید ادامه مطلب را بخوانید به سایت دپوچی مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

دوستان سلام

در این مقاله سعی دارم نکات قابل توجهی در مورد انواع رنگ‌ ساختمانی به شما عرض کنم که هرگاه قصد خرید رنگ ساختمانی برای زیباسازی منزل خود دارید از این نکات مهم استفاده کنید.امیدوارم که این مقاله کوتاه برای شما مفید باشد.

 

انواع رنگ ساختمانی

انواع رنگ ساختمانی

 

خرید رنگ ساختمانی نحوه انتخاب و خرید رنگ ساختمانی تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل و یا شرکت دارد که باید با توجه به طیف وسیع رنگ‌ها و کاربرد آنها انتخابی مناسب را برای سطوح مورد نظرتان انجام دهید

برای این منظور شما میتوانید یکی از 5 دسته زیر را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید:

رنگ الکیدی روغنی

رنگ پالستیک

رنگ آکریلیک با پایه آب

رنگ استخری

رنگ الکیدی

رنگ الکیدی روغنی

در خرید رنگ ساختمانی می توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترین گونه در بین رنگها نام برد که در این بین الکیدی روغنی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است ویژگی منحصر به فردی که باعث استقبال مشتریان از این نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسیبها میباشد .به همین دلیل، پیشنهاد میشود که از رنگ الکیدی روغنی برای پذیرایی و یا مکانهای پررفت و آمد استفاده نمایید علاوه بر مقاومت بالای رنگهای روغنی ساختمانی، درخشش و کیفیت بهتری نسبت به سایر رنگها نیز دارند. به همین دلیل برای بخشهایی مانند کابینتها که در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر سطوح هستندکاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع رنگ .برای در و پنحرهها نیز مناسب است اما برای خرید رنگ ساختمانی دقت کنید که رنگ الکیدی روغنی دارای چسبندگی بالایی میباشد. از همین رو، برای استفاده از آن نیاز به زیرسازیهای متداول نقاشی ساختمان وجود ندارد اما رنگهای روغنی به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن، گرد و غبار اطراف را نیز به سرعت به خود جذب میکنند مزیت برتر آنها این است که به راحتی قابل تمیز شدن هستند. زمانی که شما از رنگ روغن برای سطوح منزل خود استفاده میکنید، میتوانید در صورت ایجاد لکه و یا کدر شدن با دستمالی مرطوب که به مواد شوینده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تمیزنمایید.

رنگ پلاستیک

این نوع رنگ به دلیل قیمت مناسبتری که نسبت به رنگ های دیگر از انواع رنگ های ساختمانی، روغنی دارد؛ توجه بیشتری را توانسته به خود جلب کند از مزیتهای رنگ پالستیک نسبت به رنگ روغنی میتوان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد. به همین دلیل، اگر زمان کمی برای نقاشی ساختمان دارید؛ رنگ های پلاستیکی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت کمتری نسبت به رنگ روغنی ساختمان دارند و همچنین به دلیل اینکه رنگهای پلاستیکی را نمیتوان تمیز کرد، عموما برای سقف از آن استفاده میشود. علاوه بر این ویژگیها، رنگهای پالستیکی بوی ناخوشایندی را نیز از خود ایجاد نمیکنند. اما رنگ های روغنی در ابتدا دارای بوهای نامطلوب و آزاردهنده‌ای میباشند.

رنگ آکریلیک با پایه آب

نوعی دیگر از رنگهای ساختمانی محسوب می شود. این رنگ به دلیل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهی مناسب سطوح، برای بخشهای داخلی ساختمان بسیار مناسب است. همچنین، رنگ آکریلیک با پایه آب، نیازی به تینر به عنوان حلال ندارد و همین موضوع یکی از مزیتهای این نوع از رنگها میباشد رنگ آکریلیک برای افرادی که میخواهند برای سطوحی که چوبی، گچی و سیمانی هستند اقدام به خرید رنگ ساختمانی کنند؛ بسیار مناسب است.

رنگ استخری

برای مکانهایی که با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفریحگاههای آبی میتوان استفاده نمود. زیرا رنگ استخری دارای مقاومت بالایی در برابر کلر و نور خورشید دارد. همچنین خشک شدن سریع و پوشش کامل آن، از دیگر مزایای رنگ استخری ساختمانی به شمار می رود.

رنگ الکیدی

این رنگ که در اندازه و رنگ های مختلف است، برای استفاده در پله ها مناسب میباشد.

شما می‌توانیداز طریق صنایع رنگ جمیل به صورت آنلاین رنگ مورد نظر خود را تهیه کنید. و از خدمات مشاوره آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

با تشکر از همراهی شما



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

رنگ پلاستيك چيست؟

رنگ آميزي يكي از ساده ترين راه‌هاي براي تغيير و تنوع محل كار يا منزل است. رنگ پلاستيك يكي از رنگ‌هاي پر مصرف رنگ ساختماني است.

در مقاله انواع رنگ‌ ساختماني همه چيز درباره رنگ ساختماني گفته شده است. پيشنهاد مي‌كنيم، اين مقاله را حتما مطالعه كنيد.

 

رنگ پلاستيك چيست؟

 

 بهترين رنگ پلاستيك

رنگ پلاستيك رنگ پلاستيك جز اولين رنگ‌ها بوده است كه در طول تاريخ استفاده شده است و همچنان بيشترين كاربرد را در بين رنگ‌ها دارد. با گذشت سال‌ها ساختار اين رنگ را تغيير دادند و از ويژگي‌هاي خاصي برخوردار است.

حلال رنگ پلاستيك

حدود 60 سال پيش براي نخستين بار، رنگ پلاستيك بر پايه وينيل استات در كشور توليد شد. اما اكنون رنگ پلاستيك بر پايه آب است به همين دليل حلال رنگ پلاستيك آب است.

 

بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشكيل دهنده رنگ‌هاي پلاستيكي هستند. اين رنگ بعد از خشك شدن قابل شست و شو است ولي قبل از استفاده در آب حل مي‌شود. چسبي كه در اين محصول به كار مي‌رود، مي‌تواند از انواع متفاوتي باشد.

 

انواع رنگ پلاستيك

رنگ پلاستيك در دو دسته‌ي رنگ تمام پلاستيك و رنگ نيم پلاستيك توليد مي‌شود. رنگ تمام پلاستيك در برابر آب مقاوم است ولي در مقابل نم و رطوبت مقاومتي ندارد. رنگ نيمه پلاستيك مقاومت كمي در برابر آب و رطوبت دارد.

رنگ تمام پلاستيك

رنگ تمام پلاستيك قابل شست و شو است. دوام بالا و كيفيت خوبي دارد. رنگ تمام پلاستيك جميل علاوه بر كيفيت بالا، قيمت بسيار مناسبي دارد و به همين خاطر زياد خريداري مي‌شود.

نسبت به رنگ نيم پلاستيك مقاومت بهتري دارد. پوشش‌دهي اين محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستيك جميل براي رنگ آميزي ديوارها، سقف‌ها، ديوارهاي گچي و غيره مي‌توان استفاده كرد. 

براي مطالعه ادامه مقاله به وب سايت جميل مراجعه كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()