نوشته شده توسط : نسترن

از کجا سونی بخریم؟

 اگر برای شما هم مهم است که از نمایندگی های معتبر محصولات سونی را بخرید، سونی شهراد واقع در خیابان جمهوری تهران یکی از معتبرترین 

نمایندگی سونی در تهران است.شما یا خیال راحت می توانید از نمایندگی معتبر سونی، محصولات سونی را خریداری نمایید.

راهنمای خرید تلویزیون سونی


در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به چند نکته توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

رزولوشن تصویر یکی از آن مواردی است که حتما در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به آن توجه کنید. این موضوع و خصوصیت، دقت نمایش تصویر را نمایش می‌دهد و در اصل هر چقدر تلویزیون سونی از رزولوشن بیشتری برخوردار باشد در واقعیت می‌گوییم که دارای دقت تصویر بیشتری است. در حال حاضر دو مدل تلویزیون سونی در بازار موجود است که به آن‌ها UHD و FHD می‌گوییم. تلویزیون‌های UHD دارای قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم می‌گوییم. این نکته را در آخر باید یادآوری کنیم که به زودی تلویزیون‌های 8K هم به بازار می‌آیند که قدرت به مراتب بیشتری از نظر کیفیت تصویر نسبت به سایر مدل‌ها دارند.

 

روش‌های انتخاب مراکز خرید تلویزیون سونی


اگر در شهر کوچکی هستید و یا این که شهر شما دارای فروشگاهی معتبر در زمینه خرید و فروش تلویزیون سونی نیست و قصد خرید تلویزیون سونی را دارید دو راه دارید، اول این که به شهر بزرگی بروید و در یکی از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید و یا این که با گشتی در اینترنت، فروشگاه‌های معتبری را در این زمینه پیدا کنید و با آن‌ها در این زمینه ارتباط بگیرید. این که کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنید خود نیاز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترین پارامتر برای شما قیمت تلویزیون سونی است که به نسبت سایر برندها از هزینه بسیار بیش‌تری برخوردار است.

 

فروشگاه‌های اینترنتی به نسبت سایر فروشگاه‌ها هزینه کم‌تری را بر روی تلویزیون سونی می‌گذارند، اما نکته‌ای که این جا از اهمیت زیادی برخوردار است در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی امکان فروش تلویزیون اقساطی وجود ندارد البته در همین سایتی که در حال خواندن این مطلب هستید امکان خرید اقساطی برای شما فراهم شده است. هر چند در برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان فروش اقساطی تلویزیون هم میسر شده است.

 

گزینه فروشگاه اینترنتی و پیدا کردن شرکت معتبر در این زمینه که نمایندگی رسمی شرکت سونی را دارد و تنها محصولات این شرکت را به فروش می‌رساند، بهترین راه‌حل برای اشخاصی است که دوست ندارند برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود زیاد جست و جو کنند. مسلما در این فروشگاه‌های اینترنتی مشخصات کامل محصول به همراه قابلیت‌های آن بیان شده و این قضیه می‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمایی کند.

منبع:https://sony-co.com/showpost/51/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%7C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

خرید سیستم صوتی

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید سیستم صوتی در تهران هستند. دلیل آن نیز افزایش کیفیت صدا در این نوع از دستگاه­ها است. از سیستم های صوتی می توان در مکان­های گوناگون استفاده کرد. اما بیشترین کاربرد آنها در خانه و ماشین است.

همانطور که می­دانید برای داشتن خریدی موفق، باید ابتدا با ویژگی­های تاثیرگذار و مهم برای خرید محصول مورد نظرتان آشنایی پیدا نمایید. خرید سیستم صوتی نیز از این قاعده مستثنا نیست. از همین رو در ادامه، ویژگی­هایی که باید در خرید سیستم صوتی مناسب رعایت کنید را معرفی می­نماییم.

ویژگی های سیستم صوتی

برای انتخاب سیستم صوتی باید به 2 آیتم مهمی که در ادامه به آن اشاره می­کنیم؛ دقت نمایید تا بتوانید سیستمی مناسب با نیازتان را تهیه کنید.

رادیو پخش

رادیوپخش جزء مهمترین پارامترها در انتخاب سیستم صوتی است. رادیوپخش سیستم­های صوتی به چندین دسته تقسیم می­شوند:

  1. رادیو فلش
  2. رادیو پخش­های دو طبقه
  3. رادیو پخش­های indash
     

رادیو فلش

رادیو فلش­ها تنها قابلیت اتصال کابل AUX و فلش را دارند. سیستم صوتی با قابلیت رادیو فلش برای افرادی که می­خواهند علاوه بر فلش از سی دی نیز استفاده کنند؛ توصیه نمی­شود. زیرا این مدل از رادیو پخش امکان استفاده از سی دی را ندارد.

رادیو پخش دو طبقه

رادیو پخش دو طبقه که نام دیگر آن 2DIN است؛ دارای مانیتورهای بزرگ بوده و علاقه­مندان خاص خود را دارد.

رادیو پخش­های indash

این مدل از رادیو پخش­ها یک طبقه بوده و امکان اتصال مانیتور به رادیو پخش را دارد. معمولا از این مدل پخش در سیستم­های صوتی ماشین استفاده می­شود.

امکان اتصال دوربین عقب، دوربین­های مادون قرمز و نمایش GPS از دیگر قابلیت­های رادیو پخش­های indash است.

اسپیکر

باند و اسپیکر از دیگر موارد مهم در انتخاب سیستم صوتی است. اسپیکرها نیز دارای دو نوع گرد و بیضی هستند.

باند گرد

باند گرد به 4 مدل گوناگون تقسیم شده که اصولا از آنها برای سیستم صوتی ماشین استفاده می­شود.

باند بیضی

باندهای بیضی به دو دسته تقسیم می­شوند.

  • ساپورت کننده آمپلی فایر
  • اسپیکرهایی که آمپلی فایر را ساپورت نمی­کنند

 

اسپیکرهایی که آمپلی فایر را ساپورت نمی­کنند

اینگونه باندها علاوه بر اینکه نمی­توانند آمپلی فایر را ساپورت کنند؛ در پخش آهنگ با ولوم بالا نیز دچار نویز می­شوند.

ساپورت کننده آمپلی فایر

این نوع از باندها علاوه بر اینکه می­توانند امپلی فایر را ساپورت کنند؛ از صداهایی با ولوم بالا نیز پشتیبانی می­کنند. این اسپیکرها از کیفیت بهتری نسبت به سایر باندها برخوردار هستند.

سیستم صوتی بهتر است یا سینمای خانگی

عده ای از افراد سوالی که برای­شان پیش می­آید این است که خرید سیستم صوتی بهتر است یا سینمای خانگی؟

پاسخ این سوال را نمی­توان به صورت قطعی بیان کرد. زیرا موضوع مهم برای خرید سیستم صوتی یا سینمای خانگی، این است که شما برای چه منظوری تصمیم به خرید محصول صوتی و تصویری گرفته­اید.

اما به طور کلی با توجه به نقاط ضعف و مثبت هر دو محصول، بیشتر افراد تمایل به خرید سیستم های صوتی دارند. در این بین برندهای گوناگونی در تولید سیستم­های صوتی فعالیت می­کنند اما مانند سایر محصولات صوتی و تصویری بهترین و کاملترین نوع این محصولات برند سونی است.

شرکت کره ای سونی با استفاده از برترین تکنیک­های الکترونیکی توانسته خود را جزء معتبرترین برندهای محصولات صوتی و تصویری در دنیا معرفی نماید.

بهترین مرکز خرید سیستم صوتی

برای خرید سیستم صوتی مراکز زیادی وجود دارد اما با توجه به اینک محصولات قاچاق و فیک، مشکلاتی را برای برخی از افراد ایجاد کرده است؛ از همین رو خرید از فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فروشگاه سونی شهراد از معتبرترین فروشگاه­های فروش محصولات سونی است که می­توانید به صورت نقد و اقساط محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین یکی از مزیت­های خرید از فروشگاه شهراد نصب رایگان محصولات صوتی و تصویری است.

شهراد برای اطمینان بیشتر مشتریان خود سیستم کنترل گارانتی را نیز دارد. به این معنا که شما می­توانید کد ضمانت نامه خود را در سایت وارد کرده سپس از صحت و اصل بودن محصول و گارانتی خود اطمینان حاصل نمایید.

شهراد همه روزه در دسترس شما خریداران عزیز است و برای دریافت هرگونه راهنمایی قبل از خرید، می­توانید با شماره­های زیر تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کرده و بتوانید خریدی مناسب با نیاز خود را داشته باشید.

منبع:سایت سونی شهراد



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

اگر شما هم به دنبال خرید قسطی تلویزیون سونی در تهران هستید این مقاله را بخوانید:

فروشگاه سونی شهراد سعی کرده محصولاتش به خصوص تلویزیون‌هایش را با شرایط قسطی در اختیار کاربران و علاقمندان خودش قرار دهد تا هر خانواده‌ای با هر توان مالی و شرایط اقتصادی بتواند از این برند دوست داشتنی و با کیفیت استفاده کند و شاید مهمترین مزیت در

خرید قسطی تلویزیون سونی شهراد در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی بین خانوارهای ایرانی باشد که به راحتی بتوانند کالا و محصول با کیفیت مورد نظرشان را به هر نحوی که شده خریداری کنند. سعی ما بر این بوده که در اوضاع اقتصادی دشوار فعلی برای همه عزیزانی که قصد خرید تلویزیون های با کیفیت سونی را از این مرکز دارند با هر شرایط مالی شرایطی را برای خرید فراهم کنیم.

خرید قسطی تلویزیون سونی از اهمیت بسیار بالایی برای خانواده‌ها برخوردار است چرا که محصولات سونی به دلیل اینکه به صورت وارداتی هستند پس به طبع نوسانات و بالا و پایین شدن ارز به خصوص دلار و همچنین مسائل اقتصادی کنونی تأثیر خیلی زیادی در قیمت این محصولات خواهد داشت و قطعاً با افزایش نرخ ارز قیمت محصولات تلویزیون سونی هم دستخوش تغییر می‌شود.

در این طور مواقع خرید نقدی این نوع تلویزیون‌ها یک راهکار مناسب و به صرفه از نظر اقتصادی برای خانواده‌ها به حساب نمی‌آید پس همه سعی می‌کنند به سمت شرایط قسطی حرکت کنند و این می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از خرید نقدی به حساب بیاید و به طبع فروش اقساطی تلویزیون‌های سونی یکی از بهترین روش‌ها و تأثیرگذارترین طرح‌هایی است که هر فروشگاهی می‌تواند برای فروش محصولاتش در نظر بگیرد و این یکی از بزرگترین مزیت‌ها در فروش اقساطی تلویزیون سونی به حساب می‌آید.

شاید تفاوت قیمت در هنگامی که شرایط قسطی به وجود می‌آید به نسبت نقدی زیاد با هم فرقی نداشته باشد اما مهمترین نکته این است که شرایطی پیش رو دارید که به راحتی می‌توانید محصول مورد علاقه‌تان را با یک پیش پرداخت جزئی خریداری کنید و ماه به ماه مابقی هزینه را پرداخت کنید.

منبع:https://sony-co.com/showpost/10/-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%B3%D8%B7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C

 

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

مقدمه

دوستان عزیز سلام امروز مقاله‌ای در مورد خدمات چت آنلاین برای عموم وب سایت‌ها آماده کرده‌ام که در ده عنوان بیان می‌کنم. با خواندن این مقاله خواهید فهمید که داشتن سامانه گفتگوی آنلاین تا چه اندازه حیاتی و مفید است. در آینده با بررسی کسب‌وکارتان به این نکته خواهید رسید که نداشتن چت آنلاین مساوی است با از دست دادن ۷۰ تا ۹۰ درصد از مشتریان. لطفا من رو تا پایان همراهی کنید.

 


داستان خریدار:

روزی برای گرفتن خدمات به واحد فنی وب سایتی تماس گرفتم. دقایق زیادی رو در صف انتظار ماندم. در آن لحظه بود که تصمیم گرفتم بدون قطع تماس در مورد خدمات چت آنلاین چند خطی بنویسم تا مدیران وب سایت‌ها به این امکان حیاتی توجه ویژه‌ای نمایند. پس شروع کردم به نوشتن و به شما قول می‌دهم با مطالعه این نوشته، نظرتان نسبت به چت آنلاین تغییر خواهد کرد. اگر تا به امروز از این خدمات استفاده نمی‌کردید با رعایت این نکات کاربران و فروش خود را افزایش دهید.

کدامیک؟ مشاوره تلفنی زمان بر یا چت آنلاین سریع؟

فرض کنید مدیر یا مسئول فنی یک وب سایت هستید:

  • روزانه چند تماس به شما می‌شود؟
  • برای این حجم از تماس چه تعداد نیرو استخدام کرده‌اید؟
  • برای خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های ارتباطی سانترال چه میزان هزینه کرده‌اید؟
  • آیا سیستم پاسخگویی متمرکز دارید یا از خدمات وویپ(voip) استفاده می‌کنید؟

اگر جواب سوال‌های بالا را نمی‌دانید من به شما می‌گویم که هزینه‌هایتان ممکن است ده‌ها برابر بیشتر از زمانی شود که از سامانه چت آنلاین استفاده می‌کنید.

بررسی چت آنلاین در صفحات وب

افراد با مراجعه به صفحات وب چند نوع درخواست دارند:

  • دسته اول: خرید محصول یا خدمات
  • دسته دوم: پیگیری درخواست
  • دسته سوم: نیاز به مشاوره قبل از خرید

دسته اول را در نظر بگیرید، اپراتور از روش گفتگوی آنلاین می‌تواند جزئیات دقیق‌تری را به کاربر اعلام کند و در نهایت چنانچه متقاعد شد او را به سمت تماس تلفنی سوق دهد.

دسته دیگر قصد پیگیری درخواست قبلی خود دارند. این‌گونه افراد با چند پیام ساده کارشان انجام می‌شود و نیاز به تماس تلفنی ندارند.

و دسته آخر افرادی هستند، نا آشنا به خدمات و محصولات ما که از راه چت آنلاین آنان را تبدیل به مشتری می‌کنیم.

ضروری بودن چت آنلاین

مهم‌ترین عاملی که باعث فراهم نمودن گفتگوی آنلاین می‌شود، دسترسی تمام وقت در کل ساعات شبانه روز است. در ابزارک گفتگوی آنلاین می‌توان به امکاناتی دست یافت، که ما را در جهت جذب موثرتر مشتری و افزایش فروش یاری می‌کند.

این امکانات شامل:

  • دریافت اطلاعات کاربران قبل از گفتگو
  • هدایت کاربران به شبکه‌های اجتماعی
  • دریافت امتیاز گفتگو از کاربر
  • نمایش ویدئو

و...

به نظر شما چگونه فروش را افزایش دهیم در حالی که حس اعتمادی در مشتری خلق نکرده‌ایم؟

یک راه‌، همیشه در دسترس بودن کارشناسان سایت یا ربات‌های پاسخگوست که با چت آنلاین، این امکان را فراهم می‌کنیم.

سکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریانسکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریان

برتری‌های چت آنلاین:

  • کاهش زمان پاسخگویی
  • افزایش تمرکز بر گفتگو
  • هدایت موثر کاربران به صفحات دلخواه
  • بررسی و آنالیز گفتگوها
  • عدم وابستگی به تجهیزات خاص
  • امکان دورکاری کارشناسان
  • تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های ارتباطی
  • افزایش فروش محصول و خدمات
  • چاره‌جویی سریع مشتری
  • تمایز بیشتر با رقبا
  • افزایش حاشیه سود بیشتر
  • عدم محدودیت ارتباطی با سایر کشورها

 


کاهش زمان پاسخگویی

امکان ذخیره پاسخ‌های آماده در سیستم و ارسال آن به کاربر آنلاین امکان پذیر است.

افزایش تمرکز بر گفتگو

به جهت نحوه پاسخگویی به صورت متنی، عدم نیاز به تماس صوتی و افزایش تمرکز بر گفتگوهای پیشین این سبک از پشتیبانی بهتر و موثرتر از سایر روش‌هاست.

البته توجه نمایید که تماس صوتی از قدرت فراوانی در پشتیبانی تلفنی برخوردار است، ولی موضوع تمرکز بر مکالمه طرفین است که چت آنلاین موثرتر از سایر روش‌هاست.

منبع:https://vrgl.ir/bhpds



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

در این مقاله قصد داریم شما را با مفاهیم ضایعات آهن (قراضه -scrap) و انواع آن آشنا سازیم و همچنین به شما یک خریدار ضایعات آهن در تهران معرفی کنیم.

ضایعات آهن چیست؟

به تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی غیرقابل مصرف، آهن قراضه یا scrap گویند. یکی از مهمترین منبع فلزی جهت کوره قوس الکتریکی قراضه ها می باشند، به این قراضه ها، ضایعات آهن گویند، به عبارتی دیگر به موادی که بازیافت پذیر باشند ضایعات گفته می شود، در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلت بازیافت را داشته باشد جزء ضایعات می باشد.

ضایعات فلزی و آهنی برخلاف زباله ها ارزش پولی دارند و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شوند. که به آنها قراضه نیز گویند.

تفاوت ضایعات و زائدات چیست؟

ضایعات محصول:

به واحدهایی گویند که با استاندارد تولید محصول مطابقت نداشته و از عملیات(فرایند) تولید کنارگذاشته یا به ارزش قراضه فروخته می شوند. ضایعات محصول ممکن است دور ریخته شوند و یا بعنوان بخشی از مواد اولیه تولید همان محصول یا سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که انتظار می رود در شرایط عادی و موثر تولید بوجود آیند و قابل کنترل نیستند، ضایعات عادی محصول محسوب می شوند. به آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که بیش از مقدار یا تعداد ضایعات عادی محصول هست، ضایعات غیر عادی محصول گفته می شود. زیرا انتظار وقوع آنها وجود نداشته و قابل کنترل می باشند.

زائدات :

به ضایعات مواد اولیه، دور ریز و یا دم قیچی در خصوص باقیمانده های برش ورقهای آهنی نیز زائدات گویند. اینگونه ضایعات در نتیجه پردازش مواد اولیه جهت تولید محصول بوجود می آیند و دوباره جهت همان مقصود قابل استفاده نیستند. بعنوان مثال:قطعات نامنظم باقی مانده در تولید میز و صندلی و یا بقایای برش ورقهای آهنی.

شما دوستان می توانید با مراجعه به وب سایت دپوچی انواع ضایعات را خرید و فروش کنید.

مزایای بازیافت در محیط زیست

بازیافت می‌تواند اثرات شگفت‌انگیزی در سلامت محیط‌زیست داشته باشد.که دارای نتایج ذیل می باشد:

هر تن فولاد که از آهن‌قراضه بازیافت می‌شود، می‌تواند ۱۱۱۵ کیلوگرم در مصرف آهن و ۶۲۵ کیلوگرم در مصرف زغال سنگ صرفه‌جویی کند و به حفظ ۵۳ کیلوگرم سنگ آهک کمک کند.

این ارقام برای سایر فلزات (فلزات غیر آهنی) برابر با صرفه‌جویی۹۵ درصدی در آلومینیوم، ۸۵ درصدی در مس، ۶۵ درصدی در سُرب و ۶۰ درصدی در روی است.

  • صرفه جویی در انرژی :۷۰ %
  • صرفه جویی در استفاده از موادخام : ۹۰ %
  • آلودگی کمترهوا :۸۶ درصد
  • صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی: ۴۰%
  • کاهش آلودگی منابع آب:۷۶ %
  • صرفه‌جویی در استفاده از منابع :۹۷ درصد

کاربردهای ضایعات آهن یا آهن‌قراضه

ضایعات آهن یا آهن قراضه، با بازیافت خود در اقتصاد و محیط زیست کاربرد دارند. این بدین معناست که ابزارهای تولید شده باید به گونه ای ساخته شوند که به حالت بی مصرف درآمده و سپس بازیافت و تولید شوند و به شکل یک محصول نهایی و جدید تبدیل گردند.

منبع: ایسنا/ایران ضایعات/گروه صنعتی آهنکو

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسترن

مزیت‌های اخذ مدرک تحصیلی غیرحضوری در دانشگاه

خیلی از افراد به دلیل مشغله های کاری و زندگی متاهلی فرصت ادامه تحصیل را ندارند دانشگاه مجازی به این افراد کمک میکند خیلی سریع بتوانند مدرک تحصیلی در مقاطع سیکل ،دیپلم ،کاردنی ،کارشناسی ،کارشناسی ارشد را دریافت کنند.

 

دانشگاه غیر حضوری

دانشگاه غیر حضوری

 

مزایا و معایب تحصیل غیرحضوری

با توجه به شرایط به وجود آمده، کلاس­‌های آنلاین و تحصیل غیرحضوری با استقبال زیادی رو به رو شده است. از همین رو، بر خلاف گذشته که کلاس­‌های حضوری طرفداران زیادی داشت؛ امروزه تعداد کثیری از دانش آموزان و دانشجویان به دنبال شرکت در کلاس‌­های غیرحضوری و آنلاین هستند. اما نکته ای که در این نوع آموزش باید مد نظر داشت این است که هر یک از افراد باید با توجه به شرایط تحصیلی خود و بررسی مزایا و معایب این نوع آمورش­ها انتخابی مناسب را برای خود داشته باشند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در ادامه به فواید و مشکلات این نوع دوره­‌ها به صورت جامع بپردازیم.

 

انواع دوره‌­های غیرحضوری

تحصیل غیرحضوری به دو نوع تقسیم می­‌شود.

 

دوره آموزش غیرحضوری آنلاین

دوره‌­های آموزش آنلاین به گونه­ای است که باید در هنگام تدریس، دانشجویان آنلاین بوده و امکان دسترسی به مطالب گفته شده در دوره غیرحضوری بعد از کلاس معمولا وجود ندارد. این نوع از کلاس­ها به نام کلاس غیرحضوری آنلاین نام گرفته است.

 

دوره آموزش غیرحضوری الکترونیکی

دوره­‌های اکترونیکی بدین شکل است که در هنگام تدریس و برگزاری کلاس نیازی به حضور دانشجویان نیست و می­‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به مطالب کلاس دسترسی داشته باشند.

طبیعتا دوره­‌های الکترونیکی به دلیل دسترسی بیشتر و عدم نیاز به آنلاین بودن هم زمان با اساتید از استقبال بیشتری از سوی دانشجویان رو به رو شده است.

 

مزایای دوره آموزش غیرحضوری

تحصیل غیرحضوری مزایای زیادی دارد به همین دلیل اکثر افراد جذب آموزش‌­های آنلاین می­‌شوند. در ادامه به بخشی از مزیت­‌های دوره­‌های آنلاین و غیرحضوری می‌پردازیم.

عدم محدودیت مکانی: بارزترین ویژگی که این نوع از آموزش‌­ها دارند؛ عدم محدودیت مکانی است. یعنی شما در هر جایی که باشید؛ می‌­توانید به راحتی به مطالب درسی خود دسترسی داشته و حتی در کلاس آنلاین حضور پیدا کنید و با استادید خود در ارتباط باشید. قطعا عدم محدودیت مکانی موضوعی است که افراد زیادی را مجذوب این نوع آموزش می­‌کند. مخصوصا افراد شاغل که از نظر زمانی محدودیت حضور در کلاس را دارند؛ می‌توانند به راحتی از محل کار خود در دوره­‌های مورد نظرشان شرکت کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه: ویژگی دومی که می­‌تواند باعث استقبال افراد از کلاس‌­های آنلاین شود، صرفه جویی در هزینه­‌های رفت‌­وآمد است. همچنین معمولا میزان شهریه این نوع کلاس­‌ها نسبت به کلاس‌­های حضوری کمتر است. پس شما با ثبت‌­نام در دوره‌­های غیرحضوری می‌­توانید به راحتی مبلغ زیادی را صرفه­‌جویی کنید.

کاهش استرس: از آنجایی که در دوره­‌های غیرحضوری نیازی به حضور شما در کلاس نیست و همچنین اینکه اکثر دوره­‌ها نیاز به آنلاین بودن همزمان تان با اساتید وجود ندارد باعث شده افراد به دلیل مشغله یا خواب ماندن و غیره استرس دیر رسیدن به کلاس را نداشته باشند. همین موضوع موجب افزایش آرامش روانی در افراد می­‌گردد.

دسترسی آسان: بارزترین ویژگی تحصیل غیرحضوری دسترسی آسان به مطالب کلاس است. شما در هر جایی که باشید، می‌­توانید با مراجعه به تلفن همراه خود به درس‌­های تان دسترسی پیدا کنید.

 

معایب دوره­‌های غیرحضوری

دوره­‌های غیرحضوری با وجود مزایای زیادی که دارد اما مشکلات و معایبی را نیز شامل می­‌شود. بزرگترین مشکلی که در این دوره‌­ها وجود دارد؛ عدم تعامل مناسب با سایر دانشجویان و اساتید است. زمانی که شما از کلاس­‌های حضوری استفاده کنید قطعا می‌­توانید تعامل و برخورد بیشتری را با افراد گوناگون تجربه نمایید که گاهی نبود این موضوع در دوره­‌های غیرحضوری به شدت حس می­‌شود.

و دیگر مشکلی که این نوع کلاس­‌ها دارند این است که هنوز بعضی از شرکت­‌ها و افراد، اعتبار کلاس غیرحضوری را نسبت به دوره­‌های حضوری کمتر می­‌دانند که البته این موضوع در حال حاضر بسیار کمرنگ‌­تر از سال‌­های پیش شده است. اما می‌توان با ثبت‌­نام در موسسات و کلاس‌­های معتبر آنلاین تا حد زیادی این مسئله را حل کرد.

 

منبع:آموزشگاه صنعتگران



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()